English

معاون هماهنگ کننده ارتش:

دوره هیات معارف جنگ شهید صیادشیرازی خلا گسست نسلی را پر می‌کند

معاون هماهنگ کننده ارتش ابراز داشت: دوره هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل و خلاء گسست نسلی را پر می‌کند.

دوره هیات معارف جنگ شهید صیادشیرازی خلا گسست نسلی را پر می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش در بیست و دومین دوره نظری هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: هیأت معارف جنگ با ابتکار شهید سپهبد صیاد شیرازی و تصویب فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تشکیل شد.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: دوره‌های هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی به صورت نظری و عملی برگزار می‌شود و دانشجویان پس از شرکت در دوره نظری به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند و اساتید و پیشکسوتان عملیات‌ها و رشادت‌های آن دوران درخشان را برای دانشجویان و جوانان تشریح می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: دانشجویان در این دوره‌ها متوجه می‌شوند که در دفاع مقدس در منطقه غرب، جنوب و عملیات‌هایی همچون فتح‌المبین، بیت‌المقدس، طریق‌‎القدس، مروارید و غیره چه اتفاقاتی افتاده است؛ همچنین دانشجویان در جریان قرار می‌گیرند که قرارگاه‌ها و مناطق عملیاتی یگان‌ها در دوران دفاع مقدس در کجا قرار داشته است.

وی یادآور شد: در هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی دانشجویان در جریان عملیات‌های نیروهای ارتش، سپاه و بسیج قرار می‌گیرند و این دوره خلأ گسست نسلی را پر می‌کند.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: دوره هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل می‌کند. این جلسات بسیار ارزشمند است و امیدواریم دانشجویان از تجربیات اساتید و پیشکسوتان عزیز دفاع مقدس بهره کافی را ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه