English

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت:

بازگشت اموال بابک زنجانی در یک اقدام جهادی عملیاتی شد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: اقدام جهادی بانک‌ مرکزی، وزارت نفت، اطلاعات سپاه و اهتمام قوه قضاییه در بازگشت اموال بابک زنجانی نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.‌

بازگشت اموال بابک زنجانی در یک اقدام جهادی عملیاتی شد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره بازگشت اموال بابک زنجانی اظهار کرد: تاخیری به ویژه در دوره گذشته اتفاق افتاده بود اما بحمدالله در دو سال گذشته با همکاری که همه بخش‌ها با دستگاه قضایی کردند پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت.

وی در ادامه یادآور شد: به ویژه بانک مرکزی و وزات نفت و از همه این‌ها مهم‌تر اقدام جهادی برادران‌مان در اطلاعات سپاه که نقش تعیین‌کننده‌ای در بازگشت این اموال داشتند. جا دارد از همه این عزیزان و عزیزانمان در قوه قضاییه که اهتمام داشتند و این پرونده به نتیجه رسید و نشان داد اگر بر موضوعات مختلف این همراهی و همدلی و همکاری بین بخش‌های مختلف باشد حتما این موارد به نتیجه مطلوب می‌رسد.

خلجی با بیان این‌که «باید یک تشکر ویژه هم از قاضی شجاع این پرونده داشت که پرونده را به نتیجه رساند»، خاطرنشان کرد: قبل از این دو سال احساس می‌شد که یک مقاومتی در بخش‌های دیگر هست که این کار به نتیجه نرسد ولی بحمدالله با این همکاری که در این دو سال شکل گرفت این یک نمونه خوب و موفق بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره جزییات این پرونده گفت: چون به هر حال پرونده توسط دستگاه قضایی جمع شده است اطلاعیه خوبی هم دیشب دادند که به مسئله کمک می‌کند. بخشی از اموال و دارایی‌هایی که خارج شده بود دوستان‌مان یک کار جهادی در اطلاعات سپاه برای شناسایی این اموال و دارایی‌ها انجام دادند. در این مسیر هم وزارت نفت و هم بانک مرکزی در این مسیر کمک کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان این‌که «امروز هم آقای رئیس جمهور در جلسه دولت از همه کسانی که در جمع شدن این پرونده نقش داشتند تشکر کرد»، درباره اینکه آیا اموال به خزانه واریز شده یا خیر گفت: اجازه دهید در این موضوع دستگاه قضایی که متولی پرونده است اطلاع‌رسانی کند همانطور که در این یکی دو روز هم رئیس محترم قوه قضاییه و بقیه بخش‌ها اطلاع‌رسانی کردند. این موضوع به تدریج توسط مسئولان اطلاع‌رسانی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه