English

وزیر کشور در لرستان:

مجلس قوی‌تر با انتخاب اصلح به وجود می‌آید

وزیر کشور با تاکید بر اینکه مجلس یک رکن قدرت است، گفت: هرچه مجلس قوی‌تر باشد، امکان قانون‌گذاری قوی‌تر وجود دارد، مجلس قوی‌تر با انتخاب اصلح به وجود می‌آید.

 مجلس قوی‌تر با انتخاب اصلح به وجود می‌آید
به گزارش خبرگزاری موج

، احمد وحیدی در دومین همایش اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه‌های میانی لرستان که در سالن اجلاس دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز در آستانه انتخابات یک رویداد بزرگ هستیم، رهبری فرمودند ما باید خودمان و دشمن را از دو موضع بشناسیم، اگر می‌خواهیم دشمن را یک گام به عقب ببریم باید حضور پررنگ در انتخابات داشته باشیم.

وی ادامه داد: برخی تلاش دارند دیگران را از شرکت در انتخابات منع کنند، این افراد یا غافل هستند یا خودفروخته، خودفروخته از این جهت که عدم‌شرکت در انتخابات جز به نفع دشمنان به نفع کسی دیگر تمام نمی‌شود.

وحیدی بیان کرد: نتیجه این مشارکت، راندن دشمن به عقب و قدرت‌آفرینی است. برای چه ملت شرکت نکنند، چرا امروز رسانه‌های معاند دنبال این هستند که ملت ایران در انتخابات شرکت نکنند، ملت بصیر ما توجه دارد که باید شرکت خود را بیشتر کند.

وزیر کشور افزود: کشور ما رو به جلو است، امروز ظرفیت‌های خوب و پیشرفت‌های ارزشمندی داریم، قبول داریم کمبودهایی داریم، اما ظرفیت‌هایی نیز داریم، کشور یک لحظه عقب نمانده است، پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های گوناگون گاهی اوقات محیرالعقول است.

وی تصریح کرد: کشور ما امروز به سرعت رشد می‌کند و در بستری از شاخص‌های رشد توسعه انسانی، فناوری، دانش و علم جزو سرآمدان منطقه و دنیاست.

وحیدی با اشاره به اینکه کشور ما باوجود همه توطئه‌های دشمن با تمام قدرت رو به جلو حرکت می‌کند، بیان کرد: طبیعی است این مسیر با حضور همه مردم ما در میدان ادامه پیدا خواهد کرد، چراکه دولت خود را خدمتگزار مردم می‌داند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی امروز در تعیین خط‌مشی و سیاست‌ها و قانون‌گذاری‌های مهم در حل مشکلات اهمیت دارد، مجلس یک رکن قدرت است هرچه مجلس قوی‌تر باشد امکان قانون‌گذاری قوی‌تر وجود دارد، مجلس قوی‌تر با انتخاب اصلح به وجود می‌آید و مردم انتخاب می‌کنند و هیچ‌حقی برای دخالت مجریان و شورای نظارت وجود ندارد.

وزیر کشور ادامه داد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب تأیید شده در کشور از همه سلایق و گروه‌ها داریم، مجلس قوی می‌تواند محکم و استوار بایستد، مجلس قوی می‌تواند در مقابل هر فشاری بایستد و بهترین طرح‌ها را برای پیشرفت کشور بدهد و تسهیل قانون‌گذاری برای پیشبرد کار بدهد و نقطه آرامش در این فضای پر تلاطم بین‌المللی باشد.

 

مجلس خبرگان نماد عالی پیوند جمهوریت و اسلامیت است

وی بیان کرد: مجلس خبرگان نماد عالی پیوند جمهوریت و اسلامیت است و جایگاه رفیعی دارد و باید در حضور در این انتخابات بهترین‌ها را انتخاب کرد، امروز بین دولت و ملت فرقی نیست و همه از دل ملت برخواسته‌اند.

وحیدی تأکید کرد: دولت خود را موظف می‌داند همه بسترهای لازم را آماده کند که انتخابات در اوج امنیت، سلامت، رقابت واقعی و مشارکت حداکثری مردم صورت بگیرد و این همان مطالبه رهبری است و ما نیز با تمام وجود در خدمت تحقق این مطالبه هستیم.

وزیر کشور بیان کرد: لرستان مانند همیشه باید در صدر بدرخشد، همانند دیگر صحنه‌هایی که لازم بوده حضور داشته امروز نیز می‌درخشد و باید بدرخشد.

وی افزود: مردم ما جشن ظهور را به جشن انتخابات پیوند  داده و نشان خواهند داد که منتظر ظهور هستند و زمینه‌ساز ظهور این مردم هستند و ۱۱ اسفند نشان خواهند داد که منتظران واقعی ظهور این مردم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه