English

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت:

اعضای هیأت دولت حق حمایت از جریان‌های سیاسی را ندارند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ابراز داشت: در جلسات دولت موکدا گفته شده است که هیچ‌یک از اعضای هیأت دولت حق حمایت از جریان‌ها یا طیف‌های سیاسی در انتخابات پیش‌رو را ندارند.

اعضای هیأت دولت حق حمایت از جریان‌های سیاسی را ندارند
به گزارش خبرگزاری موج

، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار داشت: از ابتدای دهه ۷۰ به این سو، نخستین دولتی هستیم که حزب «دولت‌ساخته» نداشته‌ایم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سامانه شفافیت هزینه‌کرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از اسفندماه آغاز به کار می‌کند.

خلجی با اشاره به برنامه‌های دولت در موضوع شفافیت اظهار داشت: در راستای اهتمام رئیس جمهور به بحث شفافیت و توجه به گلوگاه‌ها، حکمی قانونی در ارتباط با مسئولیت‌های اجتماعی و چگونگی هزینه‌کرد و نظارت بر آن در قانون بودجه ۱۴۰۲ ذکر شد.

وی افزود: دولت مسئولیت پیدا کرد در گام اول ساز و کاری را به صورت سامانه در مورد نحوه چگونگی هزینه‌کرد اعتبارات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از سوی دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی تنظیم کند که قابل نظارت و ارزیابی باشد و این اطلاعات در آن سامانه درج شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ابراز امیدواری کرد این سامانه از اسفند آغاز به کار کند.

خلجی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در حوزه شفافیت اقدامات زیادی به ویژه در وزارت اقتصاد انجام داده است، افزود: همه دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی باید میزان هزینه‌کرد خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی را در این سامانه درج کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه