English

رئیس مجلس شورای اسلامی:

هویت ملی مردم ایران با ۲۲ بهمن گره خورده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:۲۲بهمن ماه برای ملت ما بی نظیر است و هویت ملی برای مردم ایران با ۲۲بهمن معنا شده است مردم ما هیچ وقت مانند ۲۲بهمن احساس یک ملت بودن را نداشتند.

هویت ملی مردم ایران با ۲۲ بهمن گره خورده است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدباقر قالیباف امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم مشهد که در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران و آزادگان جهان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این دستاورد بزرگ را به خصوص به زنان مشهدی که پرچمدار نهضت انقلاب اسلامی در مشهد مقدس بودند تبریک و تهنیت گفت .

وی ابراز امیدواری کرد: این حضور پرشور مردمی و قدم‌های پربرکت آنها در دفاع از انقلاب مایه عزت دنیوی و اخروی این عزیزان باشد.

قالیباف ضمن یاد کردن از رشادت‌های شهدا و رهنمودهای امام راحل که به تعبیر مقام معظم رهبری امام تحول بود، افزود: امام خمینی امام تحول بود که جز برای خدا سخن نمی‌گفت و جز در راه خدا گامی برنمی‌داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۲ بهمن ماه برای ملت ما بی نظیر است  و هویت ملی برای مردم ایران با 22بهمن معنا شده است مردم ما هیچ وقت مانند 22بهمن احساس یک ملت بودن را نداشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه