English

معاون رئیس جمهور:

دولت با همه توان برای تحقق خانواده در تراز انقلاب اسلامی تلاش می‌کند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ابراز داشت: دولت با همه توان برای تحقق خانواده در تراز انقلاب اسلامی وظایف خود را بیش از گذشته در کشور انجام می‌دهد.

دولت با همه توان برای تحقق خانواده در تراز انقلاب اسلامی تلاش می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

، انسیه خزعلی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بر اساس این طرح، زنان در کنار امور زندگی در فعالیت‌های تولیدی و صنعتی به نقش آفرینی و خدمت به جامعه و خانواده می‌پردازند.

وی با قدردانی از اقدامات مسئولان یزد در تقویت بنیان خانواده و کمک به اجرای طرح‌ های مختلف مورد نیاز برای زنان ادامه داد: معاونت رییس جمهوری در امور بانوان دارای سه برنامه اصلی برای جامعه هدف است که در برخی استان‌ها کار شروع شده و برای تحقق کامل آنها ادامه دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: طرح زندگی و بالندگی، رویداد خانواده و طرح شناسایی زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف جزو برنامه‌های مهمی است که در ۲ سال اخیر آغاز شده و بر اساس اهداف نظام و دولت با قوت ادامه دارد .

خزعلی تاکید کرد: هدف زندگی طیبه در سایه همکاری و اجرای طرح های مختلف با جلب مشارکت مردم، مسئولان و بانوان اجرایی می‌شود و دولت با همه توان برای تحقق خانواده در تراز انقلاب اسلامی وظایف خود را بیش از گذشته در کشور انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه