English

رئیس جمهور در جمع مردم بندرعباس:

ایران بر سر جزایر سه گانه با کسی تعارف ندارد

رئیس جمهور با تأکید براینکه جزایر سه‌گانه جزء جداناپذیر جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس می دانند حضور ایران در منطقه امنیت ساز است

ایران بر سر جزایر سه گانه با کسی تعارف ندارد
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در دیدار مردمی استان هرمزگان با اشاره به اینکه کسانی که در دنیا در رابطه با تمامیت ارضی سخن گفتند و قلم زدند باید جبران کنند، افزود: سایر کشورها بدانند اسناد قطعی و سابقه پیشین حاکمیت جمهوری اسلامی بر این جزایر سه گانه همواره مورد تایید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در منطقه امنیت ساز است، ادامه داد: به برکت نظام اسلامی ایران و به برکت کارهای بسیاری که بعد از انقلاب انجام شده هرمزگان شرایط و وضعیت متفاوتی نسبت به قبل دارند و همه افراد گواهی می دهند که بندرعباس قبل از انقلاب با بعد از آن فاصله دارد و به برکت این انقلاب شهرها و روستاها توسعه پیدا کرده است.

رئیس جمهور ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، شهدای سلامت و سایر شهدایی که جانشان را برای این کشور در راه مردم و ارزشها دادند، افزود: برای همه خانواده این شهیدان از خداوند صبر و اجر می خواهیم، همچنین برای ایثارگران و جانبازان نیز از درگاه ایزد منان طلب عافیت داریم.

وی بیان کرد: حضور در استان هرمزگان و در شهر بندرعباس در جمع شما مردم خونگرم و متدین و پرتلاش و صبور برای بنده و همکارانم توفیقی است که خدا را بابت آن شاکر هستیم.

حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: استان هرمزگان افتخارات بسیاری دارد و در تاریخ خود مقاومت و ایستادگی های زیادی در برابر متجاوزانی از خود نشان داد در برابر کسانی که می خواستند این خاک پیشرفت نکند.

وی بیان کرد: در دوره پیروزی انقلاب حضور مردم بسیار ارزشمند و انسجام مردم هرمزگان مثال زدنی بود و در این دوران صدها شهید این استان گواهی بر روحیه مقاومت مردم این منطقه هستند.

رئیس دولت مردمی تصریح کرد: نیروهای مسلح که افتخار کشور و مردم استان هرمزگان هستند و حضور خانواده های صبورشان در این استان و ایستادگی برای ایجاد امنیت برای خلیج فارس برای کشورهای منطقه مایه افتخار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه