English

فرمانده نیروی دریایی ارتش با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه دیدار کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در دفتر ایشان ملاقات کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری موج سیاسی

، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در ابتدای این دیدار اظهار کرد: خدا را شاکریم که ما را در دوران عزت و سربلندی اسلام و نظام اسلامی قرار داده است.

وی افزود: دورانی که فرماندهی نیروهای انتظامی و نظامی آن به دست فقیهی جامع‌الشرایط است. مرور دستاوردهای نیروی دریایی ارتش امیدواری را نسبت به آینده روشن نظام اسلامی تقویت می‌کند و حتماً شهدا نیز از اینکه میراثشان به نیکی پاسبانی می‌شود مسرورند.

در این دیدار امیر دریادار شهرام ایرانی نیز ضمن ارائه گزارش از پیشرفت‌ها و دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: به لطف خدا نیروی دریایی ارتش توانسته پرچم جمهوری اسلامی ایران را بااقتدار در سطح بین‌المللی و جهانی برافراشته نگه دارد و در سطح بالایی در حوزه‌های آموزشی، رزمایشی و تأمین امنیت دریایی باشد.

امیر دریادار ایرانی برای حضور در «همایش اقتدار ۳۶۰ در چهل و پنجمین فجر انقلاب»، به استان کرمانشاه سفرکرده و قرار است امروز در این همایش که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود سخنرانی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه