English

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

ما مسئول برقراری امنیت دریاها هستیم

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ابراز کرد: ما مسئول برقراری امنیت دریاها هستیم و وظیفه حفظ و صیانت از تمامیت ارضی کشور را برعهده داریم و در هر شرایطی، حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود و در این شرایط نیز امنیت و توسعه در دریاها را تضمین می‌کنیم.

 ما مسئول برقراری امنیت دریاها هستیم
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری بعدازظهر امروز سه‌شنبه در آیین افتتاحیه دومین همایش بین‌المللی و چهارمین همایش ملی توسعه دریا محور استان خوزستان، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در این سال‌ها در بحث سیاست‌های توسعه دریامحور توانسته اقدامات ارزشمندی را در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در دریاها انجام دهد که از جمله این موارد، حضور در دریاهای آزاد برای برقراری امنیت است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی برقراری امنیت آب‌های آزاد را لازمه انجام امور اقتصادی دانست و اضافه کرد: هر اقدام و اتفاقی مرهون امنیت است.

وی گفت: ما مسئولیت برقراری امنیت دریاها هستیم و وظیفه حفظ و صیانت از تمامیت ارضی کشور را برعهده داریم و در هر شرایطی، حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود و در این شرایط نیز امنیت و توسعه در دریاها را تضمین می‌کنیم.

امیر دریادار سیاری عنوان کرد: برگزاری این همایش‌ها می‌تواند همگان را نسبت به موضوع توسعه دریامحور آگاه کند و سیاست‌نامه‌ها، برنامه‌های توسعه و برنامه‌های پنج‌ساله براساس آن در نظر گرفته شود تا شاهد پیشرفت شایان‌توجهی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه