English

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

ارتش سپر دفاعی محکم انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ابراز داشت: ارتش در برهه‌های مختلف تاریخ حضور و نقش موثری در مسائل کشور داشته و سپر دفاعی محکمی برای انقلاب اسلامی است.

ارتش سپر دفاعی محکم انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در آیین اختتامیه مرحله سازمانی اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه ارتش اظهار داشت: ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در پیش رو داریم که ایامی گرامی و بسیار ارزشمند است و باید به وقایع تاریخی آن روزها و موضوعات مهمی از جمله بیانات امام راحل (ره) درباره انقلاب و ارتش و پیوستن نیروی‌های آن به صف مردم انقلابی و مبارزه با ضد انقلاب پرداخته شود.

دریادار سیاری درباره اینکه ضد انقلاب در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی قصد انحلال ارتش را داشت، افزود: ارتش در برهه‌های مختلف تاریخ حضور و نقش موثری در مسائل کشور داشته و سپر دفاعی محکمی برای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ارتش با تصمیمی جدی و دقیق وارد مسئله‌ مهارت آموزی سربازان شده است، گفت: ارتش با استفاده از زمان و مدیریت خوب منابع، اقدامات بسیار خوبی در راستای آموزش نیروی انسانی خود انجام داده است که سربازان ضمن خدمت سربازی در رشته مورد علاقه خود مهارت بیاموزند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه امروز شاهد نتایج ارزشمند فعالیت‌های انجام شده در زمینه مهارت آموزی سربازان در ارتش هستیم، افزود: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان و کشوری، نیروی انسانی آن است؛ چراکه جمعیت فعال و پویای نیروی انسانی هر کشوری است که می‌تواند موجب ارتقا سطح آن جامعه شود و جامعه را به حرکت درآورد به همین دلیل ارتش نیز برای مساله آموزش جایگاه ویژه‌ای قائل است.

دریادار سیاری ماموریت اصلی ارتش را دفاع از استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ما اندکی از این ماموریت غفلت نمی کنیم. باید در هر شرایطی آمادگی و توانمندی مقابله با تهدیدات را داشته باشیم. اگر غفلت کنیم و اندکی از آمادگی های ما کم شود که نتوانیم در مقابل تهدیدات حال و آینده بایستیم آنوقت بزرگترین گناه را باید گردن بگیریم.

وی گفت: ما هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته ایم شهید و خون دادیم اما تمامیت ارضی و استقلال کشور حفظ شد اکنون هم این آمادگی را داریم در مقابل تهدیدات آینده که بسیار پیچیده تر از تهدیدات گذشته است، بایستیم.

وی گفت: وظیفه داریم در بحث آموزش و تجهیزات آمادگی بالایی داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل تهدیدات آینده اگر پیش بیاید بایستیم و تمام توان خود را به کار بگیریم .

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ارتش حفظ تمامیت ارضی کشور است، گفت: مسئله آموزش هدف بسیار مهم و مبارکی است؛ چراکه تهدیدات آینده پیچیده‌تر است و ما باید متناسب با این تهدیدات در زمینه آموزش نیروی انسانی و تجهیزات نظامی مان به روزتر شویم.

نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه ارتش با حضور امیردریادار حبیب ‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، جمعی از فرماندهان ارتش، مسئولان سازمان امداد و نجات و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، روز دوشنبه در سالن همایش های شهید صیاد شیرازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد و در پایان این آیین از سربازانی که در رشته های مختلف رتبه های برتر را کسب کرده بودند، تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه