English

رئیس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان حیدری پیام تسلیت صادر کرد

رئیس جمهوری در پیامی درگذشت حاج دریول حیدری پدر شهیدان سرفراز مهدی، حبیبه و لیلی حیدری را به مردم شهیدپرور استان خوزستان، به ویژه مردم مقاوم سوسنگرد و خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.

رئیس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان حیدری پیام تسلیت صادر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، ابراهیم رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان حیدری در پیام تسلیتی تصریح کرد: این پدر فداکار که سه فرزند دلبند خود را در اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی صدام تقدیم اسلام و انقلاب کرد و رنج فراق آنان را با صبوری و دلی سرشار از ایمان به خدا تحمل کرد، شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است: « بسم الله الرحمن الرحیم. درگذشت مرحوم حاج دریول حیدری، پدربزرگوار شهیدان سرفراز مهدی، حبیبه و لیلی حیدری، موجب تأثر خاطر گردید.

این پدر فداکار که سه فرزند دلبند خود را در اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی صدام تقدیم اسلام و انقلاب کرد و رنج فراق آنان را با صبوری و دلی سرشار از ایمان به خدا تحمل کرد، شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان، به ویژه مردم مقاوم سوسنگرد و خانواده محترم این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه