English

وزیر خارجه ایران در گفت و گوی تلفنی با همتای ترکیه‌ای:

مبارزه با گروه‌های تروریستی مسئولیت مشترک همه کشورهای منطقه است

وزیر خارجه ایران در رایزنی تلفنی با همتای ترکیه‌ای خود، گفت: امنیت کشورهای منطقه به هم پیوند خورده و مبارزه با گروه‌های تروریستی مسئولیت مشترک همه کشورهای منطقه است.

مبارزه با گروه‌های تروریستی مسئولیت مشترک همه کشورهای منطقه است
به گزارش خبرگزاری موج

، هاکان فیدان در گفت‌وگوی تلفنی روز پنجشنبه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به برخی حوادث روزهای اخیر، حفظ و تقویت مناسبات برادارانه میان کشورهای منطقه را ضروری دانست.

امیرعبداللهیان نیز با تاکید بر رویکرد تغییرناپذیر دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر گسترش مناسبات با کشورهای همسایه با هدف تامین منافع مردم منطقه اظهار داشت: امنیت کشورهای منطقه به هم پیوند خورده است و مبارزه مشترک و قاطع با گروه‌های تروریستی مسئولیت مشترک همه کشورهای منطقه است.

در این گفت‌وگو وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورش برای میزبانی از «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک با هدف برگزاری هشتمین نشست شورای عالی روابط ۲ کشور را مورد تاکید قرار داد.

امیرعبداللهیان نیز با یادآوری عزم راسخ دولت جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد مناسبات با ترکیه ابرار امیدواری کرد سفر رئیس‌جمهور به آنکارا در آینده نزدیک نقش موثری در افزایش روابط به‌ویژه در بعد اقتصادی و تجاری و ارتقاء امنیت منطقه ای داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه