English

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی:

دولت و مجلس ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان دولت را مورد بررسی قرار می‌دهند

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از نشست دولت و مجلس برای بررسی موضوع ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان دولت خبر داد.

دولت و مجلس ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان دولت را مورد بررسی قرار می‌دهند
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، مثیم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: آقای رئیس جمهور دستوری را برای ایجاد سامانه رضایت سنجی دولت صادر کرده است که طبق گزارشی که تا به امروز برای بنده ارسال شده برای ۸۷۷هزار و ۶۸۲ نفر از کارکنان دولت کد یا نمایه دوبعدی (qr کد) صادر شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: شهروندان وقتی خدمتی را از دستگاه های اجرایی دریافت می کنند، می توانند نظرشان از رضایتی که از عملکرد کارکنان دولت در ارائه خدمات دارند، اعلام کنند.

وی افزود: اگر وزارت آموزش و پرورش به این سامانه رضایت سنجی کارکنان دولت متصل شود ،یک میلیون نفر به تعداد کارکنان دارای کد دوبعدی در این خصوص اضافه خواهد شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: تا به امروز ۳۶۱هزار و ۸۵۵ نظر درباره عملکرد کارکنان دولت در ارائه خدمات به مردم در سامانه رضایت سنجی ثبت شده که این نظرات هم در اختیار دستگاه مربوطه و هم در اختیار ما در سازمان اداری و استخدامی قرار دارد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه امکان بررسی آمار نظرات مردم در سامانه رضایت سنجی به صورت لحظه‌ای برای ما فراهم است، اظهار داشت: تنها در روز گذشته ۷هزار و ۱۱۲ نفر از شهروندان درباره خدمتی که از دستگاه های اجرایی دریافت کرده اند، اظهار نظر کردند.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده در باره نظرات مردم بیشترین رضایت از عملکرد وزارت بهداشت و درمان بوده، وزارت نیرو و سازمان امور مالیاتی در این نظرسنجی و رضایت سنجی وضعیت خوبی نسبت به دیگر دستگاه ها دارند.

لطیفی با اشاره به موضوع تبدیل وضعیت کارکنان دولت و عدالت در پرداخت حقوق‌ها خاطرنشان کرد: نشستی به برای بررسی همین موضوع با رئیس مجلس برگزار می شود. اگر بار مالی طرح ساماندهی کارکنان دولت و تبدیل وضعیت آنها در قانون پیش بینی نشود، قطعا باعث ایجاد تورم خواهد شد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی و شهرداری‌ها هنوز به سامانه رضایت سنجی متصل نشده‌اند، اظهار داشت: که اگر این دو دستگاه به سامانه بپیوندد ما می‌توانیم حجم زیادی از نظرهای مردم درباره عملکرد دستگاه‌ها را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه