English

وزیر کشور:

مشکل بزرگ ما عدم گفتگو است

وزیر کشور ابراز داشت: مشکل بزرگ ما عدم گفتگو است و احزاب و سلایق مختلف باید با هم حرف بزنند که یک دستور دینی و راهگشا است.

مشکل بزرگ ما عدم گفتگو است
به گزارش خبرگزاری موج

، احمد وحیدی در پایان همایش انتخابات و احزاب در وزارت کشور که امروز پنجشنبه در وزارت کشور برگزار شد، گفت: مشکل بزرگ ما عدم گفتگو است.

وزیر کشور تأکید کرد: احزاب و سلایق مختلف باید با هم حرف بزنند که یک دستور دینی و راهگشا است. همه می‌توانند حرف های مشترک خود را پیدا کنند با این کار بسیاری از سو تفاهم ها برطرف می‌شود. خانه احزاب بهترین جا برای برگزاری این گفتگوهاست. این نشست‌ها بیشتر باید برگزار شود. باید سازوکاری در خانه احزاب طراحی شود تا این کفتگوها مستمر باشد.

وی با بیان اینکه منافع، امنیت و مصالح ملی برای عموم مردم است، تصریح کرد: اگر ما اینها را بعنوان ارزش‌های والا در نظر بگیریم، حتما همگی به اینها معتقد هستند. کار ما برای به نتیجه رسیدن خیلی دشوار است. ما با همین مبانی می‌توانیم خیلی کارها انجام دهیم.

وزیر کشور گفت: باید ببینیم تکلیف ما در برابر این مبانی چیست؟ آیا تکلیف داریم مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم یا نکنیم. اگر مبانی را قبول داشته باشیم، زود به نتیجه می‌رسیم.

وحیدی ادامه داد: این اتفاقی که در کرمان افتاد، یک از هزاران بود. هزار مورد از اینگونه عملیات ها در کشور خنثی شده بود. جان زن و بچه مردم که اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد. امروز تمام جریانات تروریستی مستقیما از سرویس‌های خارجی خط می گیرند.

وی اضافه کرد: دشمنان خیلی جدی هستند و کاری به جریان‌های سیاسی داخل کشور ندارند. حجم حملات سایبری هم بسیار زیاد است و دیوانه‌وار به زیرساخت‌های سایبری ما حمله می‌کنند و حجم آنها بسیار است.

وزیر کشور گفت: بیش از دو هزار شکایت نشان دهنده اعتماد به سازوکار انتخابات است.در هیات های اجرایی برخی افراد رد شده بودند که توسط هیات نظارت تایید شدند و ما خوشحال شدیم چون از ابتدا هم مایل به رد صلاحیت نبودیم.

متاسفانه رقابت های فردی شده است اظهار داشت: باید رقابت ها بر سر برنامه ها باشد و افراد برنامه های خود برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی را ارائه کنند، وقتی رقابت ها بر سر اندیشه و فکر باشد همه جریانات نماینده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه