English

فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

یکی از مهم‌ترین امتیازات نیروهای مسلح بحث اقتدار دینی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش ابراز داشت: کی از مهم‌ترین امتیازات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بحث اقتدار دینی است که حاصل سال‌ها تلاش سازمان عقیدتی سیاسی است.

یکی از مهم‌ترین امتیازات نیروهای مسلح بحث اقتدار دینی است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در دوره نظری هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی که در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد، گفت: دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس، منحصر به یک حوزه نیست؛ بلکه همه حوزه‌ها اعم از نظامی، فرهنگی، علمی و سیاسی را دربرمی‌گیرد و در تمامی این حوزه‌ها پیشگام هستیم.

وی با تأکید بر علم‌آموزی خطاب به دانشجویان اظهار کرد: امیرالمؤمنین (ع) در خصوص علم آموزی می‌فرمایند: دانش، سلطنت و قدرت است، هر که آن را بیابد، با آن یورش برد و پیروز شود و هر که آن را نیابد بر او یورش برند و مغلوب شود. بنابراین همواره باید این دستور را سرلوحه کار خود قرار دهیم و هر قدمی که برمی‌داریم مبنا داشته باشد. منظور از مبنا این نیست که صرفاً از علوم کشورهای غربی تقلید کنیم؛ بلکه منظور مبنای علمی است که شما دانشجویان آموخته‌اید و اکنون می‌توانید آن را در صحنه اجرا کنید.

فرمانده نیرو دریایی ارتش با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) در خصوص اهمیّت علم و علم‌آموزی تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند؛ شما جمله "ما می‌توانیم" را  دوباره زنده کردید و به همه یادآوری کردید که برای موفقیت تنها کافی است علم را کسب و به آن رجوع کرد، به همین علت تمامی امکانات، تجهیزات و دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، بر مبنای دانش و حاصل پژوهش و تحقیقات نخبگان داخلی است.

امیر دریادار ایرانی با تأکید بر اقتدار دینی کارکنان نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین امتیازات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بحث اقتدار دینی است که حاصل سال‌ها تلاش سازمان عقیدتی سیاسی است. وقتی میزان اعتقادات و اقتدار دینی نیروهای مسلح کشور را با سایر کشورها مقایسه می‌کنیم، به راحتی به این تفاوت‌ها پی می‌بریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه