English

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

توسعه «فرهنگ مقاومت» با جذب جوانان به فناوری‌های جدید تسهیل می‌شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جذب جوانان و نوجوانان با استفاده از فناوری‌های جدید، می‌تواند به ما در توسعه فرهنگ مقاومت کمک فراوانی کند.

توسعه «فرهنگ مقاومت» با جذب جوانان به فناوری‌های جدید تسهیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر گسترش فرهنگ غنی دفاع مقدس اظهار کرد: بازگویی تجارب گرانقدر دفاع مقدس و مقاومت و بازگویی پیشرفت‌هایی کشور برای جوانان می‌تواند تحولی عظیم بیافریند.

وی با اشاره به فرامین اخیر رهبر انقلاب در حوزه تولیدات دفاع مقدس افزود: ایشان در دیدار پیشکسوتان جهاد و مقاومت، بر لزوم افزایش تولیدات در حوزه دفاع مقدس تاکید کردند؛ از سوی دیگر ارتقای کیفیت همواره مورد تاکید ایشان بوده و هست؛ آثار بی کیفیت نه تنها موجب انتقال تجارب گرانقدر دفاع مقدس نمی‌شود بلکه اثر ضد تبلیغی نیز دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یکی از شاخص‌های موفقیت مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها و شهرستان‌ها را افزایش همکاری مقامات و مسؤولان استان در توسعه فرهنگ مقاومت دانست و گفت: جذب جوانان و نوجوانان با استفاده از فناوری‌های جدید می‌تواند به ما در توسعه فرهنگ مقاومت کمک فراوانی کند.

سرلشکر باقری حفظ مخاطب را یکی دیگر از وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی و البته استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین، بتوانیم فرهنگ غنی دفاع مقدس و مقاومت را به جوانان انتقال دهیم؛ از سوی با توجه به پیش‌بینی یک کتاب درسی برای دانش‌آموزان با عنوان شهید سلیمانی باید تلاش کنیم که از دوباره کار و تکرار جلوگیری شود؛ بهتر این است که این واحدهای درسی، در یک کار علنی دقیق با همدیگر ترکیب و تحت عنوان دفاع مقدس و مقاومت تدریس شوند.

وی با اشاره به اهمیت راهیان نور گفت: راهیان نور از ۲۲ بهمن آغاز می‌شود و با توجه به اینکه ایام نوروز با ماه مبارک رمضان همزمان است، برای این موضوع هم باید برنامه دقیق تدارک دیده شود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح محتوای باغ موزه‌های دفاع مقدس را از دیگر مسایل مهم برای مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور دانست و گفت: بیش از ساختمان و فضای محیطی موزه دفاع مقدس، محتوای ارایه‌شده در این حوزه‌ها است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه