English

رئیس مجلس شورای اسلامی:

جنایت‌ها اگرچه با روکش‌های متفاوت است اما از یک فکر پلید و غیر انسانی نشأت می‌گیرند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت‌هایی مثل حمله تروریستی کرمان اگر چه روکش‌های متفاوتی دارد ولی از یک فکر پلید و غیر انسانی نشأت می‌گیرند.

جنایت‌ها اگرچه با روکش‌های متفاوت است اما از یک فکر پلید و غیر انسانی نشأت می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری موج

،  محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز گفت: کشتار بی‌گناهان و افراد عادی امضای مشترکی است که پای عملیات های گروه‌های تکفیری در منطقه رژیم صهیونیستی در غزه و ایالات متحده آمریکا در عراق و افغانستان و سایر کشورهای جهان که نشان از آن دارد که این جنایت‌ها هرچند که روکش‌های متفاوتی داشته باشند ولی از یک فکر پلید و غیر انسانی نشأت می‌گیرند.

وی گفت: وقوع حمله تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان ملت رشید ایران را داغدار عمیقاً و متاثر کرد . این فاجعه برآمده از قساوت قلب و بی‌رحمی دشمنان این کشور است و ثابت کرد این جنایتکاران برای راضی نگه داشتن کارفرمایان خود به خاک و خون کشیدن زنان کودکان و غیرنظامیان هیچ پرهیزی ندارند کشتار بی‌گناهان و افراد عادی امضای مشترکی است که پای عملیات های گروه‌های تکفیری در منطقه رژیم صهیونیستی در غزه و ایالات متحده آمریکا در عراق و افغانستان و سایر کشورهای جهان که نشان از آن دارد که این جنایت‌ها هرچند که روکش‌های متفاوتی داشته باشند ولی از یک فکر پلید و غیر انسانی نشئت می‌گیرند.

وی افزود: این نکته نیز درس آموز است که در فضای مجازی نیز همان افرادی که جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را سفیدشویی می‌کنند پس از  وقوع عملیات ترور در کرمان نیز دست به کار شدند تلاش کردند تا اتحاد ملی علیه تروریسم کور را تضعیف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه