English

وزیر کشور:

رژیم صهیونیستی به خاطر ترس دست به اقدامات تروریستی می‌زند

وزیر کشور ابراز داشت: رژیم صهیونیستی به خاطر ترسی که از قدرت‌های منطقه دارد، تلاش می‌کند به واسطه گروه تروریستی داعش دست به اقدامات تروریستی زده و منطقه را ناامن کند.

رژیم صهیونیستی به خاطر ترس دست به اقدامات تروریستی می‌زند
به گزارش خبرگزاری موج

، احمدی وحیدی در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان و در دیدار با مردم شهرستان طارم، با تاکید بر اینکه بی‌تردید حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو می‌تواند بهترین و کوبنده‌ترین پاسخ به ترورهای اخیر دشمنان نظام و ملت ایران باشد، گفت: بدون شک انتخابات اسفندماه امسال نیز مثل ادوار گذشته پرشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن به شدت از اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در طول انقلاب اسلامی هراس داشته و همین مسئله اهمیت حفظ این اتحاد و یکپارچگی را دوچندان کرده است، افزود: علاوه بر وحدت و یکپارچگی مردم و مسؤولان نظام، عامل دیگری که باعث ناراحتی و ترس دشمن شده، اقداماتی است که تا به امروز انجام شده و با روی کار آمدن دولت سیزدهم تسریع یافته است.

این مسؤول با اشاره به اینکه اقدام تروریستی دشمنان نظام و ملت ایران در شهر کرمان نمونه بارز نمایش باطل دشمنان و نیز وجود شرایط خاص در کشور است، اظهار کرد: دشمن به هیچ وجه نمی‌خواهد ملت ایران به قله‌های پیشرفت برسد، از این رو تلاش دارد با این اقدامات، ملت را از رسیدن به مسیر تعالی مأیوس کند.

وحیدی با خطاب قرار دادن جنایت‌کاران، آن‌ها را به مقابله با نیروهای نظامی زبده دعوت کرد و با بیان اینکه ترور کودکان و زنان بی‌دفاع، جنایت محض است، تصریح کرد: ترور کودکان و زنان بی‌دفاع حاکی از آن است که دشمنان این ملت از رویارویی با نیروی نظامی ایران اسلامی به شدت هراسناک بوده و قادر به مقاومت در برابر این نیروها را نداشته و به همین خاطر به اقدامات تروریستی روی می‌آورد.

وی با یادآوری اینکه اقدام تروریستی کرمان را گروه داعش بر عهده گرفت، ادامه داد: بی‌تردید این گروه تروریستی نیز زاییده آمریکا بوده و امروز کاملاً در اختیار رژیم صهیونیستی است. تجربه نشان داده است که رژیم صهیونیستی به خاطر ترسی که از قدرت‌های منطقه دارد، تلاش می‌کند به واسطه گروه تروریستی داعش دست به اقدامات تروریستی زده و منطقه را ناامن کند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه حضور نداشتن گروه تروریستی داعش در داخل رژیم صهیونیستی و کشورهایی که با این رژیم متحد هستند، خود بیانگر بسیاری از واقعیت‌ها است، خاطرنشان کرد: دشمن با این اقدامات به خیال خام خود فکر می‌کند که با به شهادت رساندن چند چهره می‌تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند، این در حالی است که رویش مکتب‌هایی چون قاسم سلیمانی این نظام را حفظ خواهد کرد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به مطالبات مردم از دولت سیزدهم، تأمین آب کشاورزی را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برشمرد و گفت: بر همین اساس دولت سیزدهم نگاه جدی به مسئله آب داشته و بسیار دغدغه‌مند است که در همین راستا یکی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان طارم، انجام مقدمات احداث سد کلوج و پاوه‌رود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه