English

رئیس جمهور در بدو ورود به زنجان:

حوزه مسکن در زنجان از پیشرفت‌های خوبی برخوردار شده است

بنا بر اعلام رئیس‌جمهور، حضور در بین مردم زنجان و همچنین شرکت در اجلاسیه نماز جزو مهمترین برنامه‌ها در سفر به این استان خواهد بود.

حوزه مسکن در زنجان از پیشرفت‌های خوبی برخوردار شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز شنبه  ۱۶ دی‌ ماه در بدو ورود به استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سفر به زنجان با تاخیر یک روزه مواجه شد که دلیل آن حضور در کرمان و شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی بود؛ ولی امیدواریم در ساعات آینده با حضور در برنامه‌های از پیش تعیین شده بتوانیم مصوبات خوبی برای استان زنجان داشته باشیم.

وی به مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان زنجان اشاره کرد و افزود: مصوباتی در این سفر وجود داشت که با تلاش مسئولان شاهد پیشرفت کاری در این بخش‌ها هستیم؛ در بخش مسکن در استان اقدامات خوبی انجام شده است؛ در رابطه با اشتغال نیز که یکی از دغدغه‌ها به‌شمار می‌آید، درصد بیکاری در استان کاهش داشته است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل از سوی مسئولان امر پیگیری شده است و به نتایجی نیز دست یافته‌ایم.

رئیس‌‌جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان با کار جهادی امور را دنبال کنند و امروز نیز در استان زنجان، قطعا مواردی مطرح و بررسی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه