English

وزیر امور خارجه ایران:

ایران در ادامه راه شهید سید رضی موسوی مصمم‌تر است

وزیر خارجه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی شهید سید رضی موسوی را ترور کرد اما چیزی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برای تأمین حداکثری امنیت در منطقه و ایران نخواهد کاست؛ بلکه ما را در این مسیر مصمم‌تر خواهد کرد.

ایران در ادامه راه شهید سید رضی موسوی مصمم‌تر است
به گزارش خبرگزاری موج

، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در جمع خبرنگاران گفت: شهید سیدرضی موسوی حقیقتاً یکی از بهترین‌ها بود. من  در همه سفرهایم به سوریه در سال‌های متمادی با این شهید ارتباط داشتم و می‌دیدم که صادقانه، صمیمانه و مخلصانه برای تأمین حداکثری امنیت ملی و امنیت منطقه در مبارزه با تروریسم تلاش می‌کرد.

وی افزود: تردید نکنید که مسیر و راه این شهید ادامه پیدا خواهد کرد. رژیم غاصب این شهید را ترور کرد اما چیزی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برای تأمین حداکثری امنیت در منطقه و ایران نخواهد کاست بلکه ما را در این مسیر مصمم‌تر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: البته رژیم صهیونیستی در بیش از هشتاد روز گذشته دو شکست را متحمل شده است؛ شکست اول روز هفتم اکتبر بود و در این روز اسرائیل در بعد سیاسی و امنیتی به‌تما‌م‌معنا فرو ریخت و در هشتاد روز گذشته نیز با مقاومت غزه در ابعاد نظامی‌شان فرو ریخت.

 وی گفت: اقدامی که اسراییل در به شهادت رساندن سید رضی موسوی انجام داد از عصبانیتی بود که در شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی متوجه آنها شده ‌و این موضوع در دنیا این ثبت شده و همه استراتژیست‌های نظامی بر آن تاکید دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه