English

فرمانده کل ارتش:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره باید در اوج آمادگی و قدرت باشند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: نیروهای مسلح، یک ملت و مجموعه ای از آن‌هایی که قرار است از آرمان‌ها و تمامیت ارضی و استقلال و ناموس و کیان ملت دفاع کنند باید همواره در اوج قدرت و آمادگی باشند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره باید در اوج آمادگی و قدرت باشند
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در مراسم رونمایی و الحاق  دستاوردهای نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: این روزها جهان تحت الشعاع نام بلند فلسطین و صبر و مقاومت کم نظیر مردم مظلوم و مقتدر غزه است.

وی با بیان این‌که «دنیا شاهد تقابل خباثت و جنایت در مقابل مظلومیت،  اقتدار و مقاومت است»، ادامه داد: برای کسانی که می‌خواستند حق و باطل را بشناسند این روزها شفاف‌ترین و  صریح‌ترین عرصه تمییز حق از باطل در گستره غزه فراهم شده است. هابیل و قابیل، ابراهیم و نمرود، موسی و  فرعون اردوگاه  یزدید و یزیدیان و قافله حسینی امروز به عیان در غزه مشخص است. شاید یکی از برجسته‌ترین نتایج اتفاقات این هفتاد و هشت روزی که گذشت این باشد که آن‌چه که سال‌ها می‌گفتیم زوج خبیث آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نامشروع صهیونیستی امروز نه تنها اثبات شده، بلکه حتی برای خود ما هم روشن‌تر و دقیق تر شده که آمریکای جنایتکار،  انگلیس خبیث و رژیم جعلی صهیونیستی یکی هستند که در چهره های مختلف خود را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: بی آبرویی اردوگاه شیطان و شیاطین در مقابل راه خدا و حق مشخص شد و همه به چشم خواهیم دید که حق بر باطل پیروز خواهد شد. این حوادثی که پیش آمد یک موضوع دیگر را برای بعضی ساده اندیشان روشن تر کرد و آن این است که ما هر چه  می توانیم باید  قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم. نیروهای مسلح، یک ملت و مجموعه ای از آنهایی  که قرار است از آرمان ها و تمامیت ارضی و استقلال و ناموس و کیان ملت دفاع کنند باید همواره در اوج قدرت و آمادگی باشند وگرنه خوی استکباری شیاطین راه را بر استقلال و پیشرفت آنها خواهد بست.

وی با بیان اینکه ما هر روز به دنبال تقویت قدرت دفاعی خود هستیم، گفت: از مهمترین لوازم توسعه دریا محور و استفاده هر چه بیشتر از مواهب اقیانوس ها داشتن یک نیروی  دریایی قوی، راهبردی و مقتدر است.

  فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: یک نیروی دریایی قوی و راهبردی باید بتواند به بهترین نحو ممکن، از خود و منافع ملت در هر کجای جهان که لازم باشد دفاع کند؛ همچنین بتواند در مقابل تهدیدات احتمالی و مقابل دشمنان بایستد و فاتح و پیروز بیرون بیاید.

وی با تاکید بر این‌که «عقل و تجربه نشان داده که باید هر روز قوی‌تر شد»  گفت: در مجموعه تدابیر فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی)  می‌بینیم که همواره بر تقویت توان دفاعی تاکید فرمودند و از همه بالاتر  فرمان خداوند در قرآن است. آن‌چه که امروز شاهدیم لبیک نیروی دریایی راهبردی ارتش به فرامین، الزامات و بایدها برای سربلندی ایران عزیز و ملت بزرگ ایران است. برای رسیدن به نیروی دریایی‌ که در شان ملت ایران باشد هنوز میدان وسیعی از نیازها از یک یک سو و از این سو ایمان، همت، شجاعت، تجربه، به دل کار رفتن و فناوری پیش رو داریم که باید محکم پیش برویم. به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر چه پیش برویم این راه باز است و برکت این تلاش ها بنا به فرمان خداوند بزرگ شامل همه مجاهدان  راه خدا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ را برای تمامی موفقیت ها، پیشرفت ها و افتخاراتی که به دست توانمند شما جوانان برومند این آب و خاک آفریده شاکرم و از شما همرزمان عزیز، فرمانده نیروی دریایی ارتش، برادران عزیز در مجموعه صنایع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و نخبگان صمیمانه تشکر می کنم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه