English

رئیس سازمان انرژی اتمی:

باید امنیت غذایی و سلامت کشور پایدار نگه داشته شود

به گفته معاون رییس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، مهم تر از امنیت غذایی موضوع دیگری نیست و باید امنیت غذایی و سلامت را پایدار نگه داریم.

باید امنیت غذایی و سلامت کشور پایدار نگه داشته شود
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد اسلامی، معاون رییس ‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ، امروز در بازدید و نشست تخصصی که در محل سالن شالچی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد، با بیان اینکه فناوری هسته ای یکی از فناوری‌های قدرت ساز است، گفت: به دلیل تاثیر گذاری، همواره با جمهوری اسلامی دشمنی شده تا دسترسی یه انرژی هسته ای نداشته باشد. 

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه کاربرد فناوری هسته‌ای در ابعاد مختلف زندگی مردم سند جامع راهبردی صنعت هسته‌ای در افق ۱۴۲۰ تدوین شده که این سند موجبات هدف‌گذاری بهره‌برداری گستره از فناوری و استفاده از آن را مشخص شده کرده است، افزود: با همین هدف این برنامه در حال اجرا است و ارتباطات با وزارت جهاد کشاورزی، اقدامات و گام‌های مهمی در راستای همین امر مهم هدف بوده است. 

اسلامی بیان کرد: به طور واضح تغییرات اقلیمی اتفاق افتاده است و باید آینده نگری را محقق کنیم. 

وی گفت: در فرایند ترویج آموزش و اطلاع رسانی باید حضور داشته تا این فرهنگ ترویج پیدا کند.

اسلامی با اشاره به اینکه آمادگی داریم از فعالیت‌های شما پشتیبانی کنیم، افزود: یک سازمان خط شکن در حوزه فناوری و نوآور هستیم که فعالیت را برای بخش‌های خصوصی هموار می‌کند.

وی ادامه داد: در اجلاس همه اعلام کردند که انرژی هسته ای را سه برابر کنند هنگامی که خودشان به این سمت می‌روند اما ما را تحریم می‌کنند تا در این مسیر حرکت نکنیم. 

اسلامی با اشاره به اینکه مهم تر از امنیت غذایی موضوع دیگری نیست، تصریح کرد: باید امنیت غذایی و سلامت را پایدار نگه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه