English

رئیس جمهور:

توجه دولت به مبنای عدالت در توزیع ثروت است

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه توجه دولت به مبنای عدالت در توزیع ثروت است، ابراز داشت: طبق برنامه ریزی هایی که داشتیم مناطق کم برخوردار را در اولویت قرار دادیم.

توجه دولت به مبنای عدالت در توزیع ثروت است

،  ابراهیم رئیسی ظهر جمعه در دیدار با مردم مراوه تپه اظهار کرد: اخلاق و منش مردم این خطه زبانزد است. این اخلاق کریمانه بسیار قابل تقدیر و پایه‌ی روابط انسانی است. داشتن اخلاق نیکو از خصلت‌های پیامبر اکرم است.

وی با اشاره به روابط بین اقوام، افزود: هویت این مردم چه به لحاظ مادی و چه معنوی همواره باید حفظ شود و فرهنگ اصیل به قوت خود باقی بماند.

رئیس جمهور گفت: فرهنگ اصلی ترین موضوع است که امروز باید مورد توجه همگان قرار گیرد. توجه داشتن به فرهنگ و انتقال آن به جوانان آنها را از آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی و فراز و فرودها حفظ می‌کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ باید در بین مردم به ویژه نخبگان حفظ شود، افزود: اگر امروز به مختومقلی افتخار می‌کنیم شعرهای این شاعر به تجلی و تعالی انسانیت اشاره دارد و مفاهیم عالی را به زبان شعر به مردم آموزش می‌دهد.

رئیسی در ادامه اظهار کرد: امروز داشتن ایمان کامل باعث شده تا مردم غزه و فلسطین در مقابل دشمن خود ایستادگی کنند.

وی افزود: مقاومت، دینداری، هویت دینی و ایمان محکم مردم غزه باعث شد تا رژیم صهیونیستی را شکست دهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و رفاه مردم در دستور کار است، گفت: طی بازدیدهای که انجام شد چهره شهرها و روستاها کاملاً متفاوت شد.
وی با اشاره به اینکه توجه دولت به مبنای عدالت در توزیع ثروت است، ادامه داد: طبق برنامه ریزی هایی که داشتیم مناطق کم برخوردار را در اولویت قرار دادیم. اولویت‌ها در دور اول سفر اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی و رفع مشکلات بهداشتی و غیره بررسی شد. بنای ما این است که مشکلات برطرف شود.

رئیس جمهور آبرسانی به روستاها را یکی از مهم‌ترین برنامه دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: تا کنون اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفت و انجام این کار در برخی از روستاها انجام شده است و برای ادامه آن نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: باتوجه به اینکه تا کنون بخشی از کارهای جابه جایی روستاهایی که در مسیر سد قرار دارد انجام شده است اما بازهم نیاز است برای ادامه آن به کار خود سرعت ببخشید.

رئیسی اظهار کرد: برخی از راه‌های مراوه تپه دچار مشکل است و باید اصلاح شود که برای رفع این مشکلات مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آموزش و پرورش، یادآور شد: اکنون مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه تخصیص داده شد.

رئیس جمهور اظهار کرد: با توجه به اینکه جوانان نیاز به ورزش و نشاط دارند مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه‌های ورزشی استان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی در کشور مثبت ۳ هستیم که تا قبل از دولت سیزدهم منفی ۵ بود، گفت: مجموعاً کشور در حال رشد است و این در حالی رخ می‌دهد که دشمن نمی‌خواهد جمهوری اسلامی ایران رشد اقتصادی داشته باشد و پیشرفت کند.

رئیسی اظهار کرد: بسیاری از محرومیت‌ها با حمایت مردم برداشته شده است و آینده بسیار روشن و نورانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه