English

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد؛

مراسم شب یلدای سربازی در پادگان قدس ستادنیروی هوایی ارتش برگزار شد

مراسم شب یلدای سربازان با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در پادگان سربازی شهید قدس و گردان سلمان ستاد این نیرو برگزار شد.

مراسم شب یلدای سربازی در پادگان قدس ستادنیروی هوایی ارتش برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد قاضی» رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در این مراسم، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت در بلند ترین شب سال گفت: شب یلدا یک سنت دیرینه و پسندیده که با صله رحم موجب الفت و دوستی بین خانواده‌ها می‌شود و از این نظر برای همه ما ایرانی‌ها بسیار مهم است.

وی در ادامه با اشاره به سوره العصر اظهار کرد: خداوند در کتاب آسمانی خود نقشه راهی مدون و جامع را به ما انسان‌ها ارزانی داشته است که تبعیت و یا بازداشتن از آن بر عهده هر شخص می‌باشد ولیکن آن چیزی که در این مسئله بسیار مهم می‌باشد مقوله مهم امر به معروف است که در سوره العصر به شفافیت به آن اشاره شده است که می‌فرماید واقعاً انسان دستخوش زیان است مگر کسانی که کارهای شایسته کرده و همدیگر را به حق سفارش و به شکیبایی توصیه کرده اند.

حجت الاسلام قاضی خطاب به سربازان تصریح کرد: شما سربازان همچون فرزندان ما هستید و شادی و غم شما همچون شادی و غم ما است از این رو ما همیشه خواستار سعادت و خوشبختی برای فرزندان خود هستیم و اگر توصیه‌ای بر شما داریم در جهت رسیدن به کمال و سعادت و خوشبختی می‌باشد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به جایگاه سرباز و نقش پر رنگ آنان در حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش جوانان در فرایند سربازی در شکل گیری انسجام اجتماعی و هویت بخشی ملی نقشی انکار ناپذیری است که همواره در جامعه حس می‌شود چرا که سربازان حافظ امنیت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشند.

حجت الاسلام قاضی در پایان با بیان اینکه فرهنگ امروز ما برگرفته از نیاکانی است که خرد را سرلوحه اندیشه خود می‌دانستند تصریح کرد: برای رشد و پیشرفت همواره پیشگام و پیشقدم بوده‌اند لذا ما نیز به عنوان یک ایرانی باید همواره و در همه حال به دنبال علم افزایی و پیشرفت باشیم.

گفتنی است، در این مراسم امیر سرتیپ خلبان واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ خلبان هادیان جانشین این نیرو ضمن دیدار و گفت‌وگو با سربازان جمعی ستاد نهاجا، فرارسیدن شب یلدا را به آنان تبریک گفته و برای آحاد سربازان و وظیفه شناسان این نیرو آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه