English

دولت در اتمام پروژه‌های نیمه کاره مصمم است

رئیس جمهور گفت: در این دو سال همه دست اندرکاران تلاش جهادی انجام دادند تا کاری که 30 سال پیش آغاز شده بود را افتتاح کردند و تلاش‌ها در این بخش به ثمر نشست.

دولت در اتمام پروژه‌های نیمه کاره مصمم است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های آبرسانی، برق‌رسانی و فاضلاب در گنبدکاووس اظهارکرد: امروز بهره برداری از 29 پروژه‌ در بخش‌های آبرسانی، برق‌رسانی و فاضلاب با اعتبار 5 هزار و 900 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

رئیس جمهور با قدردانی از زحمات دست اندرکاران این پروژه‌ها گفت: در این دو سال همه دست اندرکاران تلاش جهادی انجام دادند تا کاری که 30 سال پیش آغاز شده بود را  افتتاح کردند و تلاش‌ها در این بخش به ثمر نشست.

وی افزود: طرح‌های زهکشی و رفع تنش‌های آبی جزو اولویت‌های ماست. سدهای نرماب و آقدکش نیز دو سد مهم در استان هستند که دولت تلاش خود را برای تکمیل آنها به کار گرفته است.

وی ادامه داد: به ثمر رساندن این پروژه‌ها نیازمند کار و تلاش جهادی است و با شرایط عادی نمی‌شود کارها را پیش برد. به سامان رساندن طرح‌های نیمه تمام برای ما مهم است.

حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: تاکید ما این است که نسبت به سامان رساندن طرح‌ها مصمم هستیم و کاری که 30 و 20 سال قبل آغاز شده است را باید تمام کنیم. در عین حال کارهای ضروری که لازم است را هم آغاز می‌کنیم. امیدواریم با یک حرکت جهادی این طرح ها را به سامان برسانیم و تحویل مردم دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال، سال رشد تولید بوده و تولید برای ما خیلی مهم است. برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه ای باشد که انرژی برای تولیدکنندگان نوسان نداشته باشد. در جهت بهره برداری صحیح از انرژی نیازمند مدیریت هستیم تا مراکز تولیدی دچار وقفه نشوند و مشکلات بخش خانگی و سایر بخش‌ها نیز برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه