English

رئیس مجلس شورای اسلامی:

چهارشنبه هفته جاری کلیات لایحه بودجه باز هم بررسی می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز اصلاحیه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود و چهارشنبه مجددا مجلس کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی خواهد کرد.

چهارشنبه هفته جاری کلیات لایحه بودجه باز هم بررسی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آئین قدردانی از پژوهشگران برتر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی که صبح امروز دوشنبه، ۲۷ آذر ماه به مناسبت هفته پژوهش در محل این مرکز برگزار شد، ضمن تبریک این هفته با بیان اینکه وقتی رو در رو با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنیم، خود را بیش از پیش مکلف به اجرای تعهدات خود در راستای پیشرفت ایران عزیز می‌دانیم، گفت: بعد از حضور در مجلس هرچه گذشت، شناختم از مرکز پژوهش‌ها بیشتر شد و با نگاهی که نسبت به این مرکز و ظرفیت‌هایش ایجاد شد و با اعتقادی که به جوان‌گرایی دارم اعتماد بیشتری به این مجموعه پیدا کردم.

وی با بیان اینکه اعتقاد به جوان‌گرایی را از ابتدای فعالیت‌های خود در عرصه‌های مختلف نظام داشته‌ام، اظهار کرد: در هر مسئولیتی که داشتم، تلاش کردم بیش از دو سوم افرادی که در آن سازمان فعالیت می‌کنند، از جوانانی باشند که حتی به لحاظ سنی از من کوچک‌تر هستند تا جایی که این رویه گاهی انتقادهایی را از جانب پیشکسوتان به دنبال داشت که در پاسخ به آنها می‌گفتم خروجی کار خود را با خروجی کار ما بررسی و مقایسه کنند و نتیجه را ببینند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از اینکه از توان جوانان و بانوان ما در جامعه آنطور که باید و شاید استفاده نشده است، عنوان کرد: در حوزه مسائل اجتماعی نیز در حالی که اساس انقلاب اسلامی برخاسته از متن و بطن مردم است، آنگونه که باید ندرخشیده‌ایم و حتی در جاهایی لکنت زبان داشته و فرصت‌ها را برای جوانان و بانوان فراهم نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم بگوییم یک میهن‌دوست واقعی بوده، دلداده به امام (ره)، انقلاب و مردم و حزب‌اللهی هستیم و پیشرفت ایران عزیز را می‌خواهیم باید کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم اما متأسفانه نتوانسته‌ایم کارنامه قابل قبولی داشته باشیم، البته نباید گفت هیچ کاری نکرده‌ایم اما از تمام ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

قالیباف اضافه کرد: هرگاه احساس خستگی یا ناامیدی کردید به پشت سر خود نگاه کنید و ببینید چه افتخاراتی در مقیاس جهانی، منطقه‌ای و ملی رقم زده‌اید؛ در همه سطوح و همه موضوعات اقدامات افتخارآفرینی داریم که ساعت‌ها توضیح برای آن کم است اما از سوی دیگر اگر دچار غرور شدیم نیز باید پیش روی خود را نگاه کنیم که چقدر کار بر زمین مانده داریم و با از دست دادن فرصت‌ها، آنها را انجام نداده‌ایم از این رو این دو کار باعث ایجاد تعادل و توازن در اقدامات ما شده و نوعی تنظیم‌گری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم امروز مجدداً بودجه به مجلس تقدیم شود و فردا در صحن مجلس آن را اعلام وصول می‌کنیم. کمیسیون تلفیق نیز امروز جلسات خود را برای بررسی مجدد کلیات بودجه تشکیل می‌دهد و فردا هم جلسه دارد. مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه مجدداً کلیات لایحه بودجه را در صحن بررسی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه