English

نخست وزیر سوریه ایران را ترک کرد

نخست وزیر سوریه پس از برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیته عالی مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه با بدرقه مهرداد بذرپاش، رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، امروز بعد از ظهر تهران را ترک کرد.

 نخست وزیر سوریه ایران را ترک کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، مهرداد بذرپاش، رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه در بدرقه حسین عرنوس، نخست‌وزیر سوریه، با ابزار خرسندی از نتایج مذاکرات صورت گرفته بین دو طرف، گفت: پانزدهمین نشست کمیته عالی مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه با امضای یادداشت تفاهم شست و ۶ سند همکاری به کار خود پایان داد.

پانزدهمین اجلاس کمیته عالی مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور اصلی‌ترین برنامه حسین عرنوس در تهران بود و دیدارهایی با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس داشت.

 

مذاکرات اقتصادی دو جانبه بین ایران و سوریه

همکاری‌های گسترده اقتصادی در زمینه‌های گمرکی، بانکی، ایجاد مناطق تجاری مشترک، گردشگری، انرژی، تأمین برق و… از جمله زمینه‌هایی بود که در این سفر توسط هیأت‌های عالی‌رتبه ایران و سوریه مورد بررسی قرار گرفت و اسناد همکاری در این خصوص بین دو طرف امضا شد.

حسین عرنوس نخست‌وزیر سوریه بعد از ظهر جمعه، ۱۷ آذر ماه به دعوت معاون اول رئیس‌جمهور و در صدر هیأتی بلندپایه از طریق فرودگاه مهرآباد وارد کشورمان شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه