English

رئیس ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مکتب شهید سلیمانی در اولویت برنامه‌های هفته زن قرار خواهد گرفت

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از جوار مزار سردار دلها ابراز داشت: باتوجه به تقارن ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اولویت تمامی برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، مسئله مقاومت و راه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد.

مکتب شهید سلیمانی در اولویت برنامه‌های هفته زن قرار خواهد گرفت

، انسیه خزعلی رئیس ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، در حاشیه رونمایی از پوستر دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار در جوار مزار سردار دلها؛ با شکرگزاری از آغاز این کنگره از این مکان مقدس؛ با اشاره به تقارن ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و روز شهادت حاج قاسم؛ شهید سلیمانی را ادامه دهنده الگوی بزرگ فاطمی با نگاهی که در عرصه های مختلف به خصوص نسبت به زنان داشت ؛ عنوان کرد.

وی تاکید کرد: در تلفیق این دو موضوع لازم است مقاومت و حماسه زنان در عرصه های مختلف به ویژه پایداری زنان غزه را پاس بداریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: دختران حاج قاسم پیرو مکتب او هستند؛ مکتبی عزتمند که برای خودکفایی و سربلندی ایران عزیز و مبارزه با ظلم در سراسر جهان هیچ ابایی از تحمل هر گونه رنج و سختی ندارد و  محکم ایستاده و با افتخار از  این مکتب  پیروی می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر خاطرنشان کرد: بر همین اساس در همه برنامه ها مسئله مقاومت  و راه و مکتب سلیمانی در اولویت همه برنامه‌های ما و خانواده شهدا و ایثارگران در راس همه گروه‌های ما هستند و برنامه های ما باید برشی از مکتب شهید سلیمانی باشد و در راس کارهای ما این مکتب است که برای ما عزت و افتخار آفریده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه