English

عملیات زیرساخت‌های شهرک ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن یزد با حضور وزیر کشور آغاز شد

وزیر کشور در بازدید از شهرک ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن پردیس زندگی یزد، طرحهای زیرساختی فاز نخست این شهرک را افتتاح و ساختمان عملیاتی و ایستگاه تقلیل فشار گاز این سایت را کلنگ‌زنی کرد.

عملیات زیرساخت‌های شهرک ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن یزد با حضور وزیر کشور آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج

، احمد وحیدی در این مراسم ضمن افتتاح طرح گازرسانی فاز نخست این شهرک، عملیات اجرایی ساختمان عملیاتی و پست امداد گاز این شهرک را کلنگ زنی کرد.

وزیر کشور همچنین عملیات برق رسانی به فاز یک این شهرک و زمین‌های جوانی جمعیت که با اجرای ۱۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب چهار دستگاه ترانس با مجموع قدرت ۸۷۰ کاوا با اعتباری بالغ بر ۱۹.۵ میلیارد تومان انجام شده است را بهره برداری کرد.

افتتاح ۱۳۴۶ فقره انشعاب آب آماده واگذاری این شهرک دیگر طرح مورد بهره برداری توسط وزیر کشور در این مراسم بود.

در حوزه آب در مجموع برای هفت  هزار واحد در این شهرک با انجام ۱۱۷ کیلومتر شبکه توزیع و انتقال انتقال آب و ۸۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب هدف گذاری شده است. البته مجموع اعتبار مورد نیاز برای این طرح ۹ هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال است که تاکنون بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در این طرح هزینه شده‌ است.

«محمدرضا عظیمی زاده» مدیرعامل سازمان‌همیاری شهرداری های استان یزد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح پردیس زندگی به وسعت ۳۷۷ هکتار شامل ساخت هفت هزار واحد مسکونی به‌صورت ویلایی است.

وی افزود: در حال‌ حاضر اسکلت ۵۹۶ واحد درحال اجراست که اسکلت ۴۹۰ واحد کامل و سقف آن اجرا شده است.

وی از در حال انجام بودن مرحله تیغه چینی حدود ۲۵۰ واحد در این سایت خبر داد و گفت: نماسازی برخی واحدها نیز شروع شده است.

عظیمی زاده گفت: برق‌رسانی و ابرسانی و گازرسانی فاز اول سایت انجام‌ شده و امروز عملیات اجرایی ایستگاه تی بی‌ اس( تقلیل فشار گاز) آغاز می شود.

به گفته وی، درحال‌حاضر ۶۵ دستگاه ماشین سنگین در حال اجرای آماده‌سازی و خیابان کشی بخش دوم سایت که ۳۲۷ هکتار وسعت دارد، هستند.

وی گفت: آماده‌سازی فاز اول سایت تقریب تکمیل شده است و امیدواریم فاز اول سایت را تا پایان سال به‌صورت نیمه‌ساز آماده تحویل کنیم.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان گفت: امادگی داریم حدود ۲۰۰ واحد را در فاز اول در دهه مبارک فجر تحویل مردم بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه