English

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

ناوشکن دیلمان با افتخار، یک تولید بومی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: ناوشکن دیلمان با فناوری روز جهانی و به دست صنعتگران داخلی کشور ساخته شده است.

ناوشکن دیلمان با افتخار، یک تولید بومی است
به گزارش خبرگزاری موج

، سرلشکر محمد باقری با بیان اینکه ناوشکن دیلمان با فناوری روز جهانی و به دست صنعتگران داخلی کشور ساخته شده، گفت: صنایع دفاعی وزارت دفاع نیروی دریایی ارتش، شرکت‌های دانش‌بنیان و بسیاری از جوانان دانشمند کشور در شرایط تحریم چنین کار بزرگی را به انجام رساندند.

 

بیشتر بخوانید:

ناوشکن دیلمان پیشرفته‌ترین ناوشکن جمهوری اسلامی ایران است

الحاق ناوشکن دماوند در راستای مأموریت گشت راهبردی دور کره زمین است

 

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز یکشنبه ششم آذر ماه در حاشیه الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ناوشکن با فناوری روز جهانی و به دست صنعتگران داخلی کشور ساخته شده است.

وی افزود: صنایع دفاعی وزارت دفاع نیروی دریایی ارتش، شرکت‌های دانش‌بنیان و بسیاری از جوانان دانشمند کشور در شرایط تحریم چنین کار بزرگی را به انجام رساندند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: افتخاری که به این سازندگان، صنعتگران و جوانان داریم بسیار بیشتر از افتخاری است که به خود این ناو و یا هر تجهیزات دیگری داریم زیرا ارزش اصلی برای ما این جوانان و دانشمندان هستند که با روحیه عالی شعار "ما می‌توانیم" را به عمل تبدیل کردند و این کار بزرگ را انجام دادند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: البته در دریای خزر تهدیدی را احساس نمی‌کنیم و روابط بسیار گرم و صمیمی با همه کشورهای ساحلی داریم اما به هر ترتیب امنیت ناوهای دریایی و آماده بودن برای هر حادثه غیر مترقبه‌ و بازدارندگی در برابر هر بدخواهی ضرورت دارد که نیروهای مسلح آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: کنترلی که همکاران من در بازرسی‌ها دارند در ساخت این شناور و آماده‌سازی هم‌رزمانی که در داخل این ناو شکن عملیات انجام خواهند داد در اوج آمادگی آموزش و مهارت هستند و انشاالله شاهد امنیت پایدار برای استان گیلان و برای همه مناطق کشور خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه