English

سخنگوی وزارت خارجه:

اسرائیل با کشتار خبرنگاران نمی‌تواند، فریاد مظلومیت ‎فلسطین را خاموش کند

به گفته سخنگوی وزارت خارجه،کشتار خبرنگاران پژواک فریاد مظلومیت مردم ‎فلسطین در وجدان های بیدار جهانیان را خاموش نمی‌کند.

اسرائیل با کشتار خبرنگاران نمی‌تواند، فریاد مظلومیت  ‎فلسطین را خاموش کند
به گزارش خبرگزاری موج

، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : جنایتکاران صهیونیست با ترور و کشتار عامدانه خبرنگاران و راویان و تصویرگران حقیقت، نمی‌توانند پژواک فریاد مظلومیت مردم ‎ فلسطین را در وجدان های بیدار جهانیان خاموش کنند.

ناصر کنعانی در واکنش به کشته شدن دو خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در حملات رژیم صهیونسیتی به جنوب لبنان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت :« شهادت خبرنگار و تصویربردار شبکه ‎المیادین در اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در جنوب ‎لبنان را به مدیران و کارکنان شبکه وزین المیادین و نیز به خانواده‌های این دو شهید تبریک و تسلیت می گویم و به روح بلند همه راویان مظلومیت و معصومیت کودکان غزه درود و سلام می‌فرستم.

جنایتکاران صهیونیست با ترور و کشتار عامدانه خبرنگاران و راویان و تصویرگران حقیقت، نمی‌توانند پژواک فریاد مظلومیت مردم ‎فلسطین را در وجدان های بیدار جهانیان خاموش کنند.»

گفتنی است که در بمباران روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی در مثلث «طیر حرفا – الجبین» در جنوب لبنان، «فرح عمر» خبرنگار و «ربیع المعماری» عکاس خبری شبکه تلویزیونی المیادین لبنان به شهادت رسیدند.

بر اساس آنچه که شبکه خبری المیادین اعلام کرده است رژیم صهیونیستی، تیم خبری این شبکه تلویزیونی را در جنوب لبنان مستقیماً مورد هدف قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه