English

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروهای مسلح کشور اشراف کاملی بر تمامی اقدامات دشمن تا کیلومترها بیرون از مرز دارند

امیر سرتیپ علیرضا الهامی گفت: نیروهای مسلح کشور اشراف کاملی بر تمامی حرکات و اقدامات دشمن تا کیلومترها بیرون از مرز دارند و این هنر مردانی است که امروز با تکیه بر توان داخلی رادارهایی می سازند که منطبق بر جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان است.

نیروهای مسلح کشور اشراف کاملی بر تمامی اقدامات دشمن تا کیلومترها بیرون از مرز دارند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از ارتش ، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز نیروی پدافند هوایی با پیشرفت‌های چشمگیری که در حوزه دفاعی داشته نقش ارزنده، حساس و شگرفی در به چالش کشیدن هیمنه ابر قدرت‌ها و نیز تغییر معادلات نظامی در منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند.

وی افزود: پیشرفت علمی به ویژه در حوزه علوم پدافندی و همچنین ارتقای دستاوردهای نظامی، برگ برنده و متضمن قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشورمان است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: نیروهای مسلح کشور اشراف کاملی بر تمامی حرکات و اقدامات دشمن تا کیلومترها بیرون از مرز دارند و این هنر مردانی است که امروز با تکیه بر توان داخلی رادارهایی می سازند که منطبق بر جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان است و هر حرکت و اقدامی را به خوبی رصد کرده و زیر نظر دارند.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه هر زمانی که تهدیدات علیه ما رشد کند، قطعاً ما هم برای حراست از مرزهای‌مان دفاع را رشد می‌دهیم، تصریح کرد: امروز قدرت دفاعی‌مان را متناسب با رشد تهدیدات و در راستای تأمین امنیت و حراست از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران افزایش داده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه