English

رئیس‌جمهوری فردا به شهرستان شهریار سفر می‌کند

معاون استاندار تهران ابراز کرد: رئیس‌جمهوری فردا برای افتتاح پروژه‌ای که ۳۰سال بر زمین مانده بود، در شهریار حضور خواهند یافت.

رئیس‌جمهوری فردا به شهرستان شهریار سفر می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

سیدعباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عصر شنبه، ۲۷ آبان‌ماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار کرد: در ابتدای سخنان خود ادای دینی به جبهه مقاومت و افتخار بزرگ طوفان‌الاقصی می‌کنم؛ طوفان‌الاقصی تحول بزرگی در دنیا ایجاد کرد.

وی ادامه داد: امروز شاهد غربال آخر زمانی و مهلکی در جهان هستیم. شرک باطن چهره خود را به سیاهی هر چه بیشتر نشان داده و سنگ محک مومنین و آزادی‌خواهان جهان به حرکت درآمده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: شهید شدن هر ۱۰ دقیقه یک‌بار یک کودک غزه و بستری شدن ۷ هزار کودک، دل انسان‌های آزادی‌خواه جهان را به درد آورده است.

وی افزود: حرکت غیورمندانه حماس به شکلی زیبا و بی‌نظیر شکل گرفته و امروز شاهدیم جبهه حق که روزی با سنگ به نبرد با دشمنان می‌پرداختند، اکنون با دستان خالی همچنان در مقابل جبهه کفر ایستاده‌اند و ان‌شاالله به‌زودی اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.

جوهری در ادامه با اشاره به موضوع جلسه امروز گفت: امروز شاهد تکریم و معارفه ۲برادر بزرگوار هستیم، حامل سلام گرم استاندار تهران به شما مردم در خطه شهیدپرور و صنعت و تلاش هستم، طبق گفته استاندار تهران با توجه به قابلیت‌ها و تلاش‌های مستمر فرماندار پیشین، در سنگر دیگری از وجودشان بهره خواهیم برد.

جوهری در ادامه اظهار کرد: بنده معتقدم  کاری که امروز در پاکدشت شکل گرفته، حداکثر ظرفیت فرماندار پیشین است و باید حداقل ظرفیت فرماندار جدید باشد و مسیر رشد و پیشرفت با قوت و قدرت در پاکدشت ادامه پیدا کند.

جوهری در ادامه تصریح کرد: سرفصل‌هایی چون اقتصادی معیشتی، رفع موانع تولید، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بخشی از این موضوعات است، داشتن تعامل خوب و سازنده با مسئولان به‌ویژه ائمه‌جمعه پاکدشت در مسیر اقدامات مهم فرهنگی اجتماعی و رسیدگی به مصوبات حضور رئیس‌جمهور بخش دیگری از سرفصل‌هایی است که باید به آن پرداخته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اضافه کرد: امید است فرماندار جدید با نگاه و هدف‌گذاری خدمت جهادی و رویکرد جوان‌پروری و نخبه‌پروری باعث بروز و منشأ خیر و برکات در شهرستان پاکدشت باشد.

 

بیشتر بخوانید:

فردا بیمارستان شهریار پس از ۳۴ سال انتظار افتتاح می‌شود

 

جوهری در ادامه با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: فردا رئیس‌جمهور برای افتتاح پروژه‌ای که ۳۰سال بر زمین مانده بود در شهریار حضور خواهند یافت. باید به این پروژه‌ها پرداخت تا ثمره آن برای مردم باقی بماند.

وی در پایان یادآور شد: در کنار همه امور، اولویت اصلی را به انتخابات و حضور پرشور مردم اختصاص دهید. همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، انتخابات لیله‌القدر نظام است، باید نگاه ویژه به انتخابات داشت و مطمئنیم در اسفند سال جاری در استان تهران شاهد حضوری حماسه‌ساز و حماسه‌آفرین خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه