English

درمانگاه فوق تخصصی با حضور فرمانده کل ارتش افتتاح شد

با حضور امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش درمانگاه فوق تخصصی شهدای پدافند در شهرک شهید بهشتی افتتاح شد.

درمانگاه فوق تخصصی با حضور فرمانده کل ارتش افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهدای پدافند در شهرک شهید بهشتی که با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه شهرک شهید بهشتی تراکم جمعیتی قابل توجهی را در خود جای داده است و همچنین ساکنین محله های مسعودیه، والفجر، اسلام آباد و ... ، سرانه مطلوبی از نظر وجود فضاهای درمانی در این منطقه نداشتند، نیاز به احداث یک درمانگاه مجهز با فضای مناسب و متناسب با جمعیت هدف، به شدت احساس می‍شد.

وی افزود: از این رو کار مطالعاتی و جانمایی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهدای پدافند آغاز شد و این محل در راستای ماموریت‍های مردم‍یاری ارتش و با هدف خدمت‍رسانی به مردم شریف این منطقه و امکان بهره‍برداری دو منظوره در زمینی به مساحت 000/14 متر مربع انتخاب شد.
امیر سرتیپ صباحی فرد خاطرنشان کرد: ساختمان اصلی درمانگاه تخصصی و فوق‍تخصصی شهدای پدافند به مساحت 300/3 متر مربع  و با قابلیت ارائه خدمات درمانی عمومی و تخصصی به استعداد 36 نفر پزشک (عمومی و متخصص) و 130 نفر پرستار و پیراپزشک 54 نفر سایر تخصص ها (در مجموع 120 نفر پایور و 100 نفر وظیفه) آمادگی ارائه خدمات به کارکنان نیروهای مسلح و خانواده‌های محترم آنان و همچنین مردم شریف این منطقه را دارد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی تصریح کرد: این مرکز درمانی دارای بخش‌های اورژانس، بستری موقت، اتاق CPR، اتاق عمل سرپایی، درمانگاه فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی، درمانگاه‌های قلب و عروق و پرفشاری خون، دیابت و تغذیه، چشم، زنان، نورولوژی و طب فیزیکی، درمانگاه گوارش، آزمایشگاه، واحد CSR، کلینیک‌های اطفال، گوش و حلق و بینی و کلینیک پوست است.
وی اظهار داشت: تمام استانداردهای ساختمانی و درمانی با نگاهی به نیازهای آتی و شرایط غیر قابل پیش بینی آینده در این درمانگاه شامل موتورخانه، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام و اطفاء حریق خشک و تر تا برق اضطراری و اکسیژن برای تمام اتاق‌ها و بسیاری موارد دیگر لحاظ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه