English

رئیس جمهور در دیدار با بشار اسد:

بمباران بی رحمانه غزه باید فورا قطع شود

روئسای جمهور ایران و سوریه در دیدار حاشیه اجلاس همکاری های اسلامی درباره آخرین وضعیت تحولات میدانی در غزه، تاکید کردند: تنها عامل تعیین‌کننده وضعیت نهایی، قدرت مقاومت است.

بمباران بی رحمانه غزه باید فورا قطع شود

به گزارش خبرگزاری موج، روئسای جمهور ایران و سوریه ضمن رایزنی و هماهنگی‌های لازم درباره آخرین وضعیت تحولات میدانی در غزه، تاکید کردند که تنها عامل تعیین‌کننده وضعیت نهایی، قدرت مقاومت است که مقتدرانه به دفاع خود ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در حاشیه اجلاس اضطراری مشترک سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب درباره جنگ غزه در «ریاض» عربستان، در دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه، ضمن مرور آخرین تحولات فلسطین، بر ضرورت اتخاذ تصمیم عملیاتی و اجرایی در این اجلاس درباره غزه تاکید کرد و قطع فوری بمباران مناطق مسکونی، رفع محاصره غزه و توسعه امدادرسانی به مردم این منطقه را سه خواسته اصلی درباره غزه دانست که نشست امروز ریاض باید بتواند آن را محقق کند.

در این دیدار، دو طرف همچنین ضمن رایزنی و هماهنگی‌های لازم درباره آخرین وضعیت تحولات میدانی در غزه، توافق داشتند که تنها عامل تعیین‌کننده وضعیت نهایی، قدرت مقاومت است که مقتدرانه به دفاع خود ادامه می‌دهد.

رئیس دولت سیزدهم همچنین امدادرسانی و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه را از جمله مسائل مورد تاکید طرفین در این دیدار برشمرد.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه هم در این دیدار ضمن تقدیر از سخنرانی روشنگرانه و حمایتگرانه دکتر رئیسی درباره غزه در این اجلاس، بر ضرورت توقف سریع حملات و آغاز روند امدادرسانی به غزه تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه