English

دیدار معاون رئیس جمهور با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و گفتگو درباره حمایت از زنان و کودکان غزه

معاون رئیس جمهور ایران و حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، در نشستی در جده، موضوعات غزه، حقوق زنان و کودکان و وحدت بین کشورهای اسلامی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیدار معاون رئیس جمهور با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و گفتگو درباره حمایت از زنان و کودکان غزه

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با دبیر کل سازمان همکاری‌های اسلامی در حاشیه نشست منزلت و توانمند سازی زن در اسلام در جده عربستان انجام شد.
در این دیدار مساله غزه، کشتار زنان و کودکان و لزوم حمایت از آنان با ایجاد اتحاد و هم افزایی میان کشورهای اسلامی مطرح شد.

انسیه خزعلی ضمن تشکر از ایجاد کمیته زن و خانواده در این سازمان توجه به مساله خانواده و حمایت از خانواده طبیعی در برابر آسیب‌هایی که از سوی فرهنگ غربی متوجه این رکن اصیل است را متذکر شد و خواستار تشکیل کارگروه ویژه خانواده در این سازمان شد.

حسین ابراهیم طه ضمن تأیید این مطلب ابراز داشت که چنین کارگروهی تشکیل شده و از همه اعضا می‌خواهیم که همکاری لازم را برای تقویت این کارگروه داشته باشند.

همچنین جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای کمک به سازمان همکاری‌های اسلامی برای توسعه فعالیت‌هایش خصوصاً در فضای مجازی و با کمک گرفتن از متخصصان آی تی و هوش مصنوعی در ایران اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه