English

ملاعبدالغنی برادر با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کرد

ملا عبدالغنی برادر معاون نخست وزیر دولت موقت افغانستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در خصوص مسائل دوجانبه به ویژه در زمینه های امنیتی و اقتصادی و همچنین آخرین تحولات منطقه و وضعیت غزه گفتگو کرد.

ملاعبدالغنی برادر با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج، ملا عبدالغنی برادر معاون نخست وزیر دولت موقت افغانستان عصر یکشنبه با نماینده ولی فقیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی در تهران دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این دیدار، برادر با احمدیان درباره موضوعات دوجانبه به ویژه در حوزه امنیتی و اقتصادی گفت‌وگو کرد. احمدیان تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران از استقلال، ثبات، امنیت و پیشرفت افغانستان حمایت می کند. وی همچنین بر همکاری در زمینه های مختلف از جمله بازرگانی و صنعتی، حمل و نقل، کشاورزی، تامین حقوق ایران و افزایش همکاری ها در حوزه آب تاکید کرد. احمدیان همچنین از حمایت افغانستان از مقاومت فلسطین و غزه قدردانی کرد.

برادر از مهمان نوازی مردم شریف ایران تشکر و بر توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید کرد. وی همچنین از پایبندی طرف افغانی به اجرای توافقات میان دو کشور به ویژه در بخش آب خبر داد. وی همچنین به عزم افغانستان در مبارزه با تروریسم و ​​اطمینان خاطر در مورد امنیت مرزها اشاره کرد.

برادر در خاتمه از کمک های جمهوری اسلامی ایران به مردم افغانستان در مقاطع مختلف به ویژه در دو دوره جهاد تشکر و قدردانی کرد. وی ابراز داشت که افغانستان برای هیچ یک از همسایگان خود تهدیدی نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه