English

همزمان با سراسر کشور در تهران

فریادهای کوبنده دانش‌آموزان در سالروز گرامیداشت ۱۳ آبان

راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه صبح امروز با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان و با شعار « نظم نو جهانی با نسل آرمانی» در تهران و سراسر کشور آغاز شد.

فریادهای کوبنده دانش‌آموزان در سالروز گرامیداشت ۱۳ آبان

​به‌گزارش خبرگزاری موج، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دقایقی پیش در تهران از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی «سفارت سابق آمریکا در تهران» و همچنین در سایر استان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از ساعت ۹ صبح از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»  در تهران و همچنین سایر شهرها و شهرستان‌های کشور در حال برگزاری است.

براساس اعلام سردار محمدرضا نقدی، رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، سخنران راهپیمایی تهران، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نقدی در نشست خبری راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام کرد که پیام این راهپیمایی هشدار به آمریکا خواهد بود که بداند اگر جنایت را در حق مردم مظلوم فلسطین ادامه دهند، پاسخ‌های جدیدی دریافت خواهند کرد.

حاضران در راهپیمایی امروز، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار ، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام می‌کنند.

پرچم حزب‌الله لبنان و فلسطین در دستان راهپیمایان ۱۳ آبان

در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران پرچم‌های حزب‌الله لبنان و فلسطین در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست شرکت‌کنندگان قرار دارد.

در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان تهران، عکس کودکان شهید فلسطینی در دست شرکت‌کنندگان در این مراسم دیده می‌شود.

دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این راهپیمایی همچنین با در دست داشتن تصاویر مقامات آمریکایی از جمله بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و دونالد ترامپ ریس‌جمهور پیشین این کشور تاکید کردند که مقامات این کشور همدست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی در انجام جنایت علیه مردم فلسطین و غزه هستند.

خیابان طالقانی از میدان فلسطین تا تقاطع نجات‌الهی شاهد حضور پر شور و قابل‌توجه راهپیمایان است و رفته‌رفته به این جمعیت افزوده می‌شود.

در این راهپیمایی، عکس شهیدان  روح‌الله عجمیان و آرمان علی‌وردی نیز در دست برخی از حاضران قرار دارد.

در این راهپیمایی که با بارش باران همراه بود، رفته‌رفته به تعداد حاضران اضافه می‌شد.

راهپیمایان در مسیر، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.

دانش‌آموزان حاضر در مقابل لانه جاسوسی در این مراسم به اجرای سرود پرداختند.

سرود سلام فرمانده و همچنین پخش دعای فرج و عهد در مسیر راهپیمایی در حال اجراست.

دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این راهپیمایی دست‌نوشته‌هایی با مضامین "جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست"، "این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست"، "مرگ بر  صهیونیست" و ... در دست داشتند.

در پیاده‌روها انبوهی از جمعیت با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، به سمت لانه جاسوسی در حال حرکت هستند.

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه