English

رئیس جمهور:

۱۳ آبان، نمونه ای از شجاعت، دلاوری مردم ایران است

رئیس جمهور روز جمعه با تجلیل از جایگاه مردم کردستان و شهدای منطقه، بر رشادت، رشادت و استکبارستیزی ملت ایران در مبارزه با باطل و استکبار تاکید کرد.

13 آبان، نمونه ای از شجاعت، دلاوری مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران روز جمعه 12 آبان ماه در اجتماع باشکوه مردم شهرستان بانه از جایگاه مردم اقلیم کردستان و شهدای این منطقه تجلیل کرد.

 وی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره دو جریان حضور داشته اند، تصریح کرد: در دوران مبارزات و پس از پیروزی انقلاب اسلامی صف آرایی استکبار و باطل در برابر حق، عدالت و استکبارستیزی ملت ایران را شاهد بودیم.

رئیس جمهور 13 آبان را یکی از مصادیق و مظاهر استکبار ستیزی ملت ایران برشمرد و آن را یادآور شجاعت، رشادت، دشمن ستیزی و دشمن ستیزی دانشجویان و پرچمدار امام راحل برای بیداری دانست. مردم، حکومت حق و زدودن نقاب از چهره نفاق.

وی افزود: جوانان باید تاریخ کشور و روایت فداکاری های جوانانی را بدانند که برای اعتلای کلمه حق و افشای چهره باطل به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی از خود گذشتند.

رئیسی در ادامه تصریح کرد: جریان استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی از تلاش در برابر حق طلبان دست برنداشت و با تحمیل جنگی همه جانبه به ملت ایران، تلاش کرد تا مردم ایران را از استقرار و شکل گیری اسلام بازدارد. سیستم.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهر بانه به خاطر دارند که چگونه استکبار جهانی با نفوذ رژیم بعث و صدامیان جامعه مردمی آنها را بمباران کرد.

رئیس جمهور نگرانی خود را نسبت به آنچه که امروز در سرزمین های فلسطین با حمایت نظام استکبار به رهبری آمریکا و با عاملیت رژیم صهیونیستی در حال رخ دادن است، تکرار جنایات آمریکایی ها در زمان جنگ تحمیلی توسط صدام اعلام کرد.

وی گفت: اگر این جنایات در دادگاه عادلانه رسیدگی می شد، امروز شاهد تکرار این جنایات در سرزمین های فلسطین با کشتار 4000 کودک بودیم. وی به این نتیجه رسید که اگرچه در مدت زمان کوتاهی نخواهد بود، اما مطمئن است که در این نبرد حق و باطل، پیروزی از آن حق است.

رئیسی اذعان داشت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی از این منطقه و به همت مجاهدان و حضور جوانان عزیز در بانه و دیگر شهرها و روستاهای کردستان انجام شده است.

وی افزود که هنوز کارهای زیادی برای تغییر چهره بسیاری از شهرها، روستاها و جاده ها نسبت به گذشته وجود دارد.

وی تاکید کرد: از ظرفیت های کشور برای انجام این کارها استفاده شود چرا که جوانان توانسته اند در عرصه های مختلف از جمله علم و فناوری، ورزش و صنایع پیشرفته به دستاوردهای بزرگی دست یابند.

رئیسی با تاکید بر اینکه شهدا به ما می آموزند که نباید ایستاد و راکد بود، بلکه باید همیشه پویا و متحرک بود، خاطرنشان کرد: همه اذعان دارند که با وجود همه تهدیدها و تحریم ها، کشور رو به جلو است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید برای استفاده از ظرفیت های کشور تلاش شود چرا که هنوز زمینه برای این کار بسیار زیاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه