English

امام جمعه موقت تهران:

کشورهای اسلامی قطع روابط با اسرائیل و حمایت از غزه را لحاظ کنند

آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز عبادی ـ سیاسی این هفته امت اسلامی را به حمایت از مجاهدین غزه دعوت کرد و خواستار اقدام با ظالمان و تاکید بر همراهی و رحمت الهی شد.

کشورهای اسلامی قطع روابط با اسرائیل و حمایت از غزه را لحاظ کنند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه نماز عبادی - سیاسی این هفته در پایتخت به بیان دیدگاه های خود درباره موضوعات مختلف پرداخت.

وی اهمیت عقل و دین را در پاسداری از نفس برشمرد و گفت: تقوا از توصیه های رایج همه پیامبران و امامان بوده است.

وی با اشاره به تحولات منطقه و فلسطین گفت: طبق قرآن کریم وقتی مظلومی به این قدرت رسید که حق خود را از ظالم پس بگیرد باید وارد عمل شود و خداوند پشت و پناه اوست.

صدیقی همچنین گفت: خداوند جهاد را وظیفه حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم دانسته است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در طول دوران رهبری خود فرموده‌اند که «ما هیچ فرصتی را برای مقابله با اسرائیل از دست نخواهیم داد و از کسانی که در جبهه مقابل غاصبان ایستاده‌اند حمایت کامل می‌کنیم».

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه از حزب الله لبنان و الگوی ولایتمداری سید حسن نصرالله به عنوان ایستاده در خط مقدم مبارزه با ظالمان یاد کرد.

صدیقی سپس درباره یمن صحبت کرد که قدرت های جهانی شش سال تلاش کردند آن را نابود کنند، اما قوی تر شده و اکنون یکی از فرصت های جبهه مقاومت است.

وی همچنین از کتائب، نجبه، عصائب و حشدالشعبی عراق به عنوان شعله های خشم خداوند برای نابودی اسرائیل و اربابان آنها یاد کرد.

صدیقی در پایان گفت: ملت های دنیا فکر می کردند که نمی شود با آمریکا جنگید، اما بعد از انقلاب اسلامی ایران این روحیه از مرزها عبور کرد و امروز می بینیم که جبهه مقاومت به یک جبهه عظیم و بین المللی تبدیل شده و تغییر کرده است. جهان.

وی افزود: اینها از برکات امامت و مکتب انسان ساز عاشورا است و امروز پرچم امیرالمومنین (ع) در دست رهبران انقلاب ایران بوده و هست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه