English

مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش:

زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران نشات گرفته از مردم و فرمانده معظم کل قوا است، به ایران اجازه می دهد تا از استقلال و آزادی خود در برابر تهدیدات و تجاوزات خارجی در دو قرن اخیر محافظت کند.

زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ امیر حاتمی در سخنرانی خود در دانشگاه افسری امام علی (ع) تاریخ طولانی تهدیدات و تجاوزات خارجی ایران را روشن کرد.

وی گفت: در طول 200 سال گذشته حدود دو سوم از خاک این کشور به دلیل دخالت بیگانگان و بی تفاوتی و بی لیاقتی شاهان و نداشتن قدرت دفاع از منافع ملی از بین رفته است.

حاتمی نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران را در حفاظت از تمامیت ارضی و قدرت دفاعی و بازدارندگی بومی ایران که مرهون رهنمودها و رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و اراده فرماندهی معظم کل قوا دانسته است، برشمرد.

وی افزود: این قدرت ایران را قادر ساخته است که استقلال، آزادی و جمهوری خود را حفظ کند.

وزیر سابق دفاع در ادامه به تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین پرداخت.

وی خاطرنشان کرد که رژیم از "بمب های ممنوعه، سنگین و فسفری" در منازل مردم، بیمارستان ها، اماکن عمومی و تمامی زیرساخت های حیاتی و غیرنظامی و همچنین اماکن مذهبی و آیینی استفاده می کند تا از "سقوط جبران ناپذیر حیثیت و منزلت جعلی وی جلوگیری کند." روحیه مردم، به ویژه سربازانش».

حاتمی در ادامه سکوت جامعه جهانی در برابر این جنایت بزرگ انسانی را محکوم کرد و گفت که این «نمونه ای از نسل کشی» است که «نشان داده است که بسیاری از معاهدات بین المللی و منشور ملل متحد اعتبار، هویت و هویت خود را از دست داده اند. اثربخشی."

وی از افکار عمومی جهانی، وجدان‌های بیدار و ملت‌های آزادی‌خواه خواست تا با اعتراض به این "جنایت ننگین" رژیم صهیونیستی، رفتار و استانداردهای دوگانه جوامع جهانی و بین‌المللی را زیر سوال ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه