English

رئیس جمهور:

استان کردستان فرهنگ و هنر، صفا و وفا، پایمردی و ایستادگی در برابر دشمنان را باهم دارد

رئیس جمهوری، ابراهیم رئیسی، در دومین سفر استانی خود به کردستان، شهامت مردم این استان را تحسین کرده و از تلاش و ایثار شهدا برای حفظ امنیت این منطقه تقدیر کرده است.

استان کردستان فرهنگ و هنر، صفا و وفا، پایمردی و ایستادگی در برابر دشمنان را باهم دارد

به گزارش خبرگزاری موج، ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان کردستان به منظور انجام دومین سفر استانی دولت مردمی به کردستان، ضمن ابراز خرسندی از حضور دوباره در سنندج گفت: کردستان استان فرهنگ و هنر، صفا و وفا، وفاداری به انقلاب شکوهمند اسلامی، پایمردی، مقاومت، ایستادگی در مقابل دشمنان و استان شهدا و جانبازان و ایثارگران و سرافرازان و چهره‌های ماندگار و مفاخرِ نه فقط کردستان که ایران اسلامی است.

رئیس جمهور ضمن ادای احترام به همه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و به ارواح مطهر شهدا افزود: امنیت استان کردستان و همه ایران مرهون تلاش و ایثار شهداست که این استان را از لوث وجود گروهک‌ها پاکسازی کردند تا امروز ما در استان کردستان امنیت، وحدت و انسجام داشته باشیم و این زمینه‌ای برای توسعه یافتگی، کار و تلاش برای استان کردستان است.

 

بیشتر بخوانید:

ابر پروژه ملی راه آهن همدان- سنندج با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

آرامش امروز کردستان مرهون فداکاری حافظان امنیت است

رییس جمهور وارد سنندج شد

رئیس‌جمهور عازم کردستان می‌شود

 

 

رئیسی با اشاره به اینکه در دور اول سفر ضرورت‌های استان را شناسایی کردیم و کار‌هایی در جای جای استان آغاز شد، اظهار داشت: گزارشات حاکی از این است که بسیاری از این طرح‌ها اجرایی شده و می‌توانیم به مردم اعلام کنیم که به دست توانای جوانان و مدیران باکفایت شما بخش قابل توجهی از این طرح‌ها به ثمر نشسته و بخش باقیمانده نیز در دست اقدام است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دور دوم سفر‌ها هم مصوبات سفر اول پیگیری خواهد شد و هم اولویت‌های جدید استان مورد پیگیری خواهد بود، تصریح کرد: سفر بنده به استان‌ها تابعی است از آنچه که در استان باید انجام بگیرد، یعنی آنقدر به استان‌ها سفر خواهم کرد تا مطمئن شوم کار‌هایی که باید انجام شود به ثمر نشسته است.

رئیسی با اشاره به اینکه دغدغه‌مندی و پیگیری مسئولان استانی و حضور آن‌ها در کنار مردم بسیاری از کار‌ها را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم سفر ما نیز گام بلندی در جهت توسعه و رفع مشکلات استان کردستان و مردمان خوب، متدین و پایبند به مبانی و اصول انقلاب اسلامی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه