English

دبیر شورای نگهبان:

۱۳ آبان، نقطه آغازین شکست هیمنه آمریکا، اسرائیل و قدرت‌های استکباری است

دبیر شورای نگهبان درباره روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز و همچنین پیروزی نهایی فلسطین سخنانی ایراد کردند.

 ۱۳ آبان، نقطه آغازین شکست هیمنه آمریکا، اسرائیل و قدرت‌های استکباری است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله احمد جنتی، دبیر این شورا در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲) با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، بیان کرد: این روز یادآور حماسه‌های بزرگی است که وجه مشترک آنها ایستادگی غیرتمندانه در برابر خودخواهی استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه پرچمدار این ایستادگی امام خمینی (ره) بود، خاطرنشان کرد: مقاومت‌های رهبر کبیر انقلاب در برابر ظلم، رژیم دست‌نشانده و وابسته پهلوی را درمانده کرد. در نتیجه آنها تصمیم گرفتند ایشان را تبعید کنند و حرکت حق‌طلبانه برآمده از تعالیم دین مبین اسلام را متوقف کنند، اما به هدف خود نرسیدند و حرکت امام، مردم را به میدان مبارزه کشاند.

دبیر شورای نگهبان بیان کرد: سیزدهم آبان همچنین سالروز حماسه‌سازی دانش‌آموزان و دانشجویان مؤمن ایرانی است که با تأسی از امام خمینی (ره) در راه شکستن هیمنه آمریکا مجاهدت کردند و امروز این مجاهدت در قالب حرکت‌های مقاومت و اعتراضی در سراسر جهان قابل مشاهده است. سیزدهم آبان نقطه آغازین شکست هیمنه آمریکا، اسرائیل و قدرت‌های استکباری بود.

آیت‌الله جنتی همچنین عنوان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران، روایت پیروزی خون بر شمشیر است و این روایت امروز الهام‌بخش مستضعفین عالم بوده و در حال تکرار در سراسر جهان  است.

وی در پایان درباره حوادث غزه نیز گفت: امروز مردم فلسطین خود را به پیروزی نهایی نزدیک‌تر می‌بینند. اسرائیلی‌ها نیز بیش از هر کس دیگری باور دارند که حکومت ظالمانه‌شان رو به نابودی است و از دست هیچ کسی هم کاری ساخته نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه