English

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص):

دستاوردهای نیروی زمینی موجب ارتقای اقتدار دفاعی کشور شد

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) ابراز داشت: نیروی زمینی ارتش توانسته است با تمام توان در عرصه ارتقای اقتدار دفاعی کشور ظاهر شود و متناسب با تهدیدات پیش‌رو، انتظارات و نیازها را برآورده کند.

دستاوردهای نیروی زمینی موجب ارتقای اقتدار دفاعی کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی، جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان با اشاره به اقتدار روز افزون نیروی زمینی در راه تداوم امنیت پایدار در سطح کشور اظهارداشت: بحمدالله در رزمایش‌های اخیر به ویژه رزمایش اقتدار ۱۴۰۲، نیروی زمینی ارتش توانسته است با تمام توان ظاهر شده و متناسب با تهدیدات پیش‌رو، انتظارات و نیازها را برآورده کند.

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر اهمیت تعامل و همکاری همه دستگاه‌های کشوری و لشکری در راه اقتدار دفاعی کشور اظهار داشت: این همکاری موجب نوآوری در عرصه دفاعی کشور می‌شود و ما امیدواریم با پشتیبانی مناسب از توانمندی‌های داخلی، شاهد اقتدار روز افزون باشیم.
وی در پایان خواستار حمایت از نیروهای مسلح کشور به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه ساخت و تولید تجهیزات و تسلیحات شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه