English

آیت الله مکارم شیرازی:

رژیم سفاک صهیونیستی اکنون در پایان عمر خود قرار گرفته است

مرجع تقلید شیعیان ابراز داشت: رژیم سفاک صهیونیستی که اکنون در پایان عمر خود قرار گرفته، درنده خویی را به نهایت رسانده و مردم فلسطین و صاحبان اصلی آن دیار را به وحشیانه ترین شکل، مورد هجوم قرار داده است.

رژیم سفاک صهیونیستی اکنون در پایان عمر خود قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله ناصر مکارم شیرازی به مناسبت عملیات خیره کننده و بی سابقۀ رزمندگان و جوانان فلسطین ی و جنایت‌های بی رحمانه رژیم کودک کش اسرائیل علیه کودکان، زنان و مردم نوار غزه بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

عملیات خیره کننده و بی سابقۀ رزمندگان و جوانان فلسطینی، ضربۀ سخت و جبران ناپذیری بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و در بُعد نظامی و امنیتی و اطلاعاتی، آبروی این رژیم پوشالی را چنان از بین برد که هرگز اعاده نخواهد شد.

تمامی این حرکت‌ها، نشأت یافته از ظلم و ستم و غصبی است که رژیم اسرائیل ده‌ها سال بر مردم مظلوم فلسطین وارد کرده؛ مظلومانی که با مقاومت و همبستگی خود ثابت کردند که وعدۀ الهی در یاری آنان محقق گردیده است.

رژیم سفاک صهیونیستی که اکنون در پایان عمر خود قرار گرفته، درنده خویی را به نهایت رسانده و مردم فلسطین و صاحبان اصلی آن دیار را به وحشیانه ترین شکل، مورد هجوم قرار داده است، از این رو لازم است همۀ مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی به هر صورتی که برایشان مقدور است از این مظلومان دفاع کنند و بدانید پیروزی نهایی برای مستضعفان است.

ضمناً عموم مقلدان مجاز هستند یک سوم سهم مبارک امام (علیه السلام) را جهت یاری مردم فلسطین و آسیب دیدگان آنها مصرف نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه