English

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج:

اهل سنت ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی دارند

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: اهل سنت ما ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی دارند.

اهل سنت ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی دارند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین معروفی در حاشیه مراسم عطرافشانی گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس ضمن گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس گفت: پیامبر اسلام(ص) رحمت للعالمین

 آخرین رسول الهی است که برای هدایت و سعادت بشری مبعوث شد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با پیروی از مکتب وحی و پیامبر آن مسیری را طی می‌کند که پیامبر اسلام و مکتب وحی برای ما مشخص کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش دشمنان برای بر هم زدن وحدت در کشور گفت: اهل سنت دل در گرو اهل بیت دارند، هم ارادت دارند و هم به زیارت می‌روند و به برکت پیامبر اعظم بدون کوچک‌ترین اختلاف اعتقادی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

سردار معروفی علت تغییر نام وزارت جنگ به دفاع را برگرفته از اصول و مبانی دینی بیان کرد و افزود: به واسطه حاکم بودن منطق عاشورا در دوران دفاع مقدس، جنگ نابرابر با اشرار و دشمنان به دفاع مقدس تبدیل شد.

وی عملیات کربلای ۵ را سخت‌ترین عملیات دوران جنگ تحمیلی برشمرد و ادامه داد: در این عملیات نبرد تن به تن یا تانک با تانک نبود بلکه نبرد تن با تانک بود که باید این عملیات مقتل نویسی و مقتل خوانی شود چرا که رهبر معظم انقلاب شب‌های عملیات کربلای ۵ را شب‌های قدر جمهوری اسلامی ایران تعبیر می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه