English

ضربه سخت سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به شبکه سازمان یافته خرابکاری

سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری ۱۵ عنصر شبکه سازمان یافته ساخت بمب دست ساز در این استان خبر داد.

ضربه سخت سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به شبکه سازمان یافته خرابکاری

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد،۱۵ عنصر شبکه سازمان یافته ساخت بمب دست‌ساز را که دیشب قصد ایجاد نا امنی از پیش تعیین شده را داشتند با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع شناسایی و دستگیر کردند.

براساس اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، این شبکه سازمان یافته که بدنبال خرابکاری، ایجاد ناامنی در مراکز نظامی، انتظامی و نقاطی در استان بودند، شناسایی و با اقدامات به موقع و فنی دستگیر شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همزمان با فضا سازی معاندان برای ایجاد آشوب در سالروز اغتشاشات پارسال، ۶ عنصر اصلی و ۹ نفر مرتبط با این شبکه سازمان یافته خرابکاری برای ناامن جلوه دادن استان کهگیلویه و بویراحمد و اغتشاش آفرینی در روزهای آینده برنامه‌ریزی کرده بودند که پس از شناسایی با مجوز مقام قضایی همه این عوامل حین تست این مواد منفجره با حکم مقام قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. تعدادی از عناصر دستگیر شده از فعالان اغتشاشات پارسال و دارای سوء سابقه نیز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه