English

معاون رئیس جمهور:

آثار تورم، نقدینگی و بیکاری در کشور روبه کاهش است

معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز داشت: آثار تورم، نقدینگی و بیکاری در این کشور روبه کاهش است و خبری از حاکمیت دوگانه و یا برتری میدان به دیپلماسی و یا بالعکس را شاهد نیستیم.

آثار تورم، نقدینگی و بیکاری در کشور روبه کاهش است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمحمد حسینی در آئین افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در اردبیل اظهار کرد: دولت مردمی با شور و علاقه و امید فراوان در سنگر خدمت رسانی به مردم حاضر است و ما شرایط روبه بهبودی را در کشور نسبت به سال‌های گذشته شاهدیم.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای بر این دولت خرده می‌گرفتند که به رغم خالی بودن خزانه و ناترازی اقتصاد دلیل سفرهای استانی رئیس جمهور چیست که امروز باید به آنها گفت؛ این سفرها نشاط و امید مردم را برای پشتیبانی از نظام ارتقا داده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: امروز نه تنها در عرصه بین المللی و دیپلماسی خارجی بلکه در نظام اقتصادی کشور تحرک جدی را شاهدیم که رشد سرمایه گذاری، بهره وری، تولید و صادرات مصداق روشنی از این تحول است.

حسینی بیان کرد: آثار تورم، نقدینگی و بیکاری در این کشور روبه کاهش است و خبری از حاکمیت دوگانه و یا برتری میدان به دیپلماسی و یا بالعکس را شاهد نیستیم.

وی انسجام قوا را برای توانمند نشان دادن ایران اسلامی یک مزیت عنوان کرد و گفت: کارهای اساسی، پیشران و تحول آفرینی در کشور در حال انجام است که نمونه آن افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی بود که در اوج تحریم به دست متخصصان ایرانی به انجام رسیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عضویت ایران را در گروه بریکس نشان از افول قدرت و سیطره غرب و آمریکا عنوان و تصریح کرد: عضویت ایران در بریکس خط بطلانی بر بیهودگی تحریم‌ها و انزوای ایران کشید.

حسینی افزود: متفاوت‌تر از گذشته قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی و بین المللی شاهدیم و قطعاً با تلاش شبانه روزی دولت سیزدهم غلبه بر گرانی و تورم و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان در دو سال باقی مانده دولت سرعت و شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی اثربخشی برخی تصمیم‌های دولت را در بهبود فضای کسب و کار و صدور ۷۵ هزار سرمایه گذاری یادآور شد و بیان کرد: در حوزه زیرساخت‌ها افزایش ۶ هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌ها و آبرسانی به ۳ هزار و ۳۰۰ روستا جزو اقدامات شاخص این دولت بوده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: در عرصه بین المللی نیز تحولات خوبی را شاهد هستیم که در کنار تقویت روابط با کشورهای همسایه حضور ایران در منطقه آمریکای لاتین، آفریقا و قدرت‌های آسیایی را شاهدیم.

حسینی اظهار کرد: دولتمردان در کنار کار جهادی باید روایتگری واقع بینانه و امیدآفرین از اقدامات دولت را انجام دهند تا جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن ناکام بماند.

وی عصبانیت غرب را از عضویت دائمی ایران در شانگهای و بریکس یادآور شد و بیان کرد: رفتار دوگانه غرب نشان از شکست و ناکامی آنهاست در حالی که دولت مردمی با نگاه تحول گرایی و عمل گرایی سعی دارد تا کارنامه خود را به صورت ملموس و شفاف ارائه کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان سیره شهیدان رجایی و باهنر را سیره خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: در سالی که انتخابات را پیش رو داریم باید زمینه مشارکت باشکوه مردم را فراهم کنیم که در این زمینه دولت مردمی در تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش مردم و امیدآفرینی آنهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه