English

دبیر شورای عالی امنیت ملی:

رسانه اصلی امروز در دل مردم است نه در فضای مجازی

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگترین هجمه‌های رسانه ای نیز کارساز نخواهد بود.

رسانه اصلی امروز در دل مردم است نه در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر احمدیان در اولین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت که در سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی معجزه امام خمینی(ره) را احیای نقش مردم در همه عرصه ها ذکر کرد و گفت: امام با مردم توانست نظام چند هزار ساله شاهنشاهی را سرنگون کند.

وی افزود: رجوع امام به مردم، باعث شد تا انقلاب اسلامی در قامت نظام جمهوری اسلامی تجسم یابد.

احمدیان، با اشاره به فتنه منافقین و اقدامات تروریستی آنان در اوائل انقلاب گفت: حضرت امام در شرایطی که هنوز ساختارهای اصلی نظام شکل نگرفته بود با طرح ایده اطلاعات ۳۶ میلیونی و اجرایی سازی آن زمینه نابودی این پدیده منفور منافقین را فراهم کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن با استفاده از پیچیده ترین ابزارهای نظامی و پشتیبانی مالی و لجستیکی تمام عیار جنگی ۸ ساله را به مردم ایران تحمیل کرد اما امام با ایجاد بسیج مستضعفان و ارتش مردمی بیست میلیونی نه تنها معادله جنگ را به نفع ایران تغییر داد، بلکه با پایه گذاری تئوری مقاومت مردمی موثرترین نیروی نظامی در منطقه را بنیان نهاد.

احمدیان با بیان اینکه امروز اگر در دفاع الهام بخش هستیم بخاطر آنست که دفاع مقدس با مردم عجین شد، گفت: امروز امام انقلاب نیز می فرماید، جمهوری اسلامی بدون مردم معنا ندارد.

احمدیان اظهار کرد: متاسفانه ما تاکنون نتوانسته ایم مشابه دفاع مقدس راه را برای مردم در سایر عرصه ها بویژه در فعالیت‌های اقتصادی باز کنیم.

وی افزود: اگر می خواهیم بر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غلبه کنیم و در عرصه های گوناگون موفق باشیم باید از الگوی دفاع مقدس بهره برداری کنیم.

احمدیان با اشاره به نقش محوری مردم در دفاع مقدس و شکل گیری لشکرهای استانی و شهرستانی برای اداره جنگ خاطر نشان کرد: ما در جنگ مردم را مدیریت نمی کردیم بلکه آنان را همراهی می کردیم.

دبیر شورای عالی امنیت خطاب به متولیان مردمی سازی دولت گفت: امروز که شما متولی این امر راهبردی و مهم شده اید باید شیوه و روش حضرت امام و مقام معظم رهبری را در برخورد با مردم، بازخوانی کنید.

احمدیان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد، امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگترین هجمه‌های رسانه ای نیز کارساز نخواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: به همان میزان که با مردم خوب برخورد کنیم مردم خوبند و وقتی با آنان بد برخورد کنیم مردم نیز پاسخ متقابل خواهند داد.

وی با بیان اینکه شاید در برخی موارد، مردم ضد ما و کار ما باشند اما ضد انقلاب نیستند، گفت: اگر میدان را برای پیشرفت و تعالی مردم باز کنید، مردم با شما خواهند بود حتی اگر همه عالم نیز بد شما را بگویند، مردم شما را دوست خواهند داشت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، شناسایی و از میان برداشتن موانعی که پیش روی مردم وجود دارد و موجب ظلم به انان می شود نظیر قوانین و مقررات ظالمانه را از جمله سازوکارهای مهم برای همراهی با مردم دانست.

احمدیان در پایان گفت: با نصب العین قرار دادن، اخلاق انبیاء الهی در برخورد با عموم مردم ونه فقط مؤمنین و متقین بلکه با عموم مردم، می توان تمام مشکلات را حل کرد، کارهای بزرگی را رقم زد و به پیشرفت و توسعه دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه