English

ستاد کل نیروهای مسلح سالروز ورود آزادگان به کشور را تبریک گفت

ستاد کل نیروهای مسلح ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافزار به کشور اسلامی را تبریک گفت.

ستاد کل نیروهای مسلح سالروز ورود آزادگان به کشور را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی سالروز بازگشت آزادگان  سرافزار به میهن اسلامی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)

۲۶ مرداد یادآور بازگشت غرور آفرین آزادگان، به خاک پاک میهن اسلامی است. این روز بزرگ و این بازگشت غرورآفرین، نشانه‌ای روشن از صلابت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران است، چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در توصیف آن فرمودند: «نعمت بازگشت آزادگان، فرزندان ملت و نور چشم‌های عزیز ما، نعمت بزرگی بود و شما آزادگان عزت و آبروی اسلام و کشورتان را حفظ کردید و به آغوش میهن بازگشتید.»

در دوران هشت سال دفاع مقدس که نظام سلطه با وسوسه شیطانی، عامل خبیث و دست‌نشانده خود در منطقه را علیه نظام نوپا و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شوراند، خیل عظیمی از جوانان برومند، مؤمن و انقلابی این سرزمین، با ایثارگری، پایمردی و دفاع جانانه، دشمن زبون را در رسیدن به اهداف شیطانی و آرزوی پوشالی خود ناکام گذاشتند. تا جایی که امروز، نشانی از آن دیکتاتور جنایتکار در گستره زمین برجا نیست، اما ایران سرافراز و مقتدر به همت مردمان سخت‌کوش و صاحب اراده‌اش و به یمن پایمردی‌های رزمندگان دوران پر افتخار دفاع مقدس، در امنیت و آسایش، بر قله افتخار ایستاده است.

در آن دوران درخشان بسیاری از این شیرمردان نستوه به مقام والای شهادت و جانبازی نائل آمده و عزیزانی نیز به اسارت دشمن بعثی درآمدند که در تمام مدت دوران اسارت خود با وجود فشارها و شکنجه‌های جانکاه دشمن و نیز توطئه‌های منافقین در اردوگاه‌ها، میثاق عمیق و ناگسستنی خود را با انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام (ره) فراموش نکردند و پس از سال‌ها با سرافرازی و افتخار، بوسه بر خاک مقدس ایران زدند.

ستاد کل نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، کلیه ایثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ایران اسلامی تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه